Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/5014
Назва: Foreign language competence in the context of vocational training: the evolution of the concept and modern tendencies
Інші назви: Іншомовна компетентність у контексті професійного навчання: еволюція концепції та сучасні тенденції
Автори: Pakhomova, Tetyana
Пахомова, Тетяна Олександрівна
Piddubtseva, Olga
Піддубцева, Ольга Ігорівна
Ключові слова: bilingual training
двомовне навчання
foreign language education
навчання іноземних мов
educational model
освітня модель
vocational training
професійне навчання
Дата публікації: 2021
Видавництво: GS Publishing Services
Бібліографічний опис: Pakhomova T. Foreign language competence in the context of vocational training: the evolution of the concept and modern tendencies / T. Pakhomova, O. Piddubtseva // Scientific trends: modern challenges : collective monograph / Compiled by V. Shpak; Chairman of the Editorial Board S. Tabachnikov. Sherman Oaks. – California : GS Publishing Services, 2021. – Vol. 1. – Р. 131-136. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5014
Короткий огляд (реферат): In this paper, we analyzed the national and foreign experience of considering the problem of forming a foreign language communicative competence, which allowed us to draw certain conclusions. The concept under consideration has its own history of formation. At present, many questions regarding the terminology of this concept remain open. Various aspects of foreign language communicative competence are being explored by representatives of pedagogy, linguistics, psychology, and philosophy. In this regard, there are approaches that address the problem in accordance with the subject and the scope of a particular scientific area. In foreign and national science different models of foreign language communicative competence formation are developed. В роботі ми проаналізували національний та зарубіжний досвід розгляду проблеми формування іншомовної комунікативної компетентності, що дозволив нам зробити певні висновки. Концепція, що розглядається, має свою власну історію формування. В даний час багато питань щодо термінології цього поняття залишаються відкритими. Різні аспекти іншомовної комунікативної компетенції вивчаються представники педагогіки, лінгвістики, психології та філософії. На сьогодні існують різні підходи, що вирішують проблему відповідно до предмета та сфера діяльності певної наукової галузі. У зарубіжній та вітчизняній науці розроблено різні моделі формування іншомовної комунікативної компетентності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://anvou.org.ua/academics/%D0%9C%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D0%B8%D1%8F%20%D0%B2%D0%B8%D0%BF.3%20%D0%B4%D0%BB%D1%8F%20%D1%81%D0%B0%D0%B9%D1%82%D0%B0.pdf
http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5014
ISBN: 978-1-7364133-2-6
Розташовується у зібраннях:Монографії, розділи монографій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Піддубцева О.І. монографія США 2.pdf142,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.