Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/5030
Назва: Особливості дистанційного навчання іноземних студентів ДДАЕУ
Інші назви: Peculiarities of distance learning of foreign students in DSAU
Автори: Лукацька, Яна Сергіївна
Lukatska, Yana
Ключові слова: дистанційне навчання
distance learning
іноземний студент
foreign student
інтерактивне спілкування
interactive communication
телекомунікаційне середовище
telecommunication environment
рефлексія
reflection
Дата публікації: 2021
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Лукацька Я. С. Особливості дистанційного навчання іноземних студентів ДДАЕУ / Я. С. Лукацька // Сучасна педагогіка та дінгводидактика ДДАЕУ : зб. наук. пр. / за заг. ред. О. В. Назаренко ; ДДАЕУ. – Дніпро, 2021. – С. 78-88. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5030
Короткий огляд (реферат): В статті проаналізовано особливості дистанційного навчання іноземних студентів ДДАЕУ в умовах карантину, визначені його переваги та недоліки. Автор аналізує поняття «дистанційне навчання», зазначає його переваги та недоліки, описує процес побудови дистанційного навчання з іноземними студентами в період карантину. Автор доходить висновку, що успішне дистанційне навчання можливе при максимальному залученні всіх студентів до роботи в групових онлайн заняттях та якісному зворотному зв'язку, адекватному навчальному середовищу студента, вибору навчального матеріалу, підтримці. Також важливо вчити студентів рефлексії, мотивувати та якісно оцінювати результати навчання. The paper analyses the features of distance learning of foreign students in DSAU during quarantine, identifies its advantages and disadvantages. The author analyses the concept of "distance learning", notes its advantages and disadvantages, describes the process of building distance learning process with foreign students during quarantine. The author concludes that successful distance learning is possible with the maximum involvement of all students in group online classes and quality feedback, adequate student learning environment, choice of study material, support. It is also important to teach students reflection, motivate them and evaluate qualitatively learning outcomes.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5030
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття.pdf434,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.