Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/5032
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorLukatska, Yana-
dc.contributor.authorЛукацька, Яна Сергіївна-
dc.date.accessioned2021-08-09T13:40:55Z-
dc.date.available2021-08-09T13:40:55Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationLukatska Ya.S. The main approaches for formation of social competence of foreign students / Lukatska Ya.S. // Colloquium-journal. – 2020. – №31(83), Część 2. P. 58-60. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5032uk
dc.identifier.issnЕ2520-2480 Р 2520-6990-
dc.identifier.urihttp://www.colloquium-journal.org/3183-2-
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5032-
dc.description.abstractСтаття присвячена аналізу педагогічних підходів до формування соціальної компетентності іноземних студентів. Автор спирається на наукові дослідження українських і зарубіжних вчених, які присвятили свої роботи формування соціальної компетентності і досліджували особливості навчання іноземних студентів, і визначає компетентнісний підхід, системний підхід, культурологічний підхід, аксіологічний підхід, партисипативний підхід, середовищний підхід як ті, які дозволять результативно формувати соціальну компетентність іноземних студентів під час навчального процесу, дозволять поліпшити процеси адаптації, міжкультурної комунікації, що в свою чергу позитивно позначиться на якості засвоєння професійних знань, умінь і навичок і дасть можливість випустити конкурентоспроможного фахівця. The article is devoted to the analysis of pedagogical approaches for formation of social competence of foreign students. The author investigates the scientific researches of Ukrainian and foreign scientists who have devoted their works to the formation of social competence and studied the peculiarities of teaching foreign students; on the basis of it competence approach, system approach, cultural approach, axiological approach, participatory approach, environmental approach were determined as those that effectively form social competence of foreign students during the educational process, improve adaptation, intercultural communication, which in turn has a positive effect on the quality of mastering professional knowledge, skills and abilities and makes possible to graduate a competitive specialist.uk
dc.language.isoenuk
dc.subjectсоціальна компетентністьuk
dc.subjectsocial competenceuk
dc.subjectіноземний студентuk
dc.subjectforeign studentuk
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk
dc.subjectcompetence approachuk
dc.subjectсистемний підхідuk
dc.subjectsystem approachuk
dc.subjectкультурологічний підхідuk
dc.subjectcultural approachuk
dc.subjectаксіологічний підхідuk
dc.subjectaxiological approachuk
dc.subjectпартисипативний підхідuk
dc.subjectparticipatory approachuk
dc.subjectсередовищний підхідuk
dc.subjectenvironmental approachuk
dc.titleThe main approaches for formation of social competence of foreign studentsuk
dc.title.alternativeОсновні підходи до формування соціальної компетентності іноземних студентівuk
dc.typeArticleuk
dc.identifier.doi10.24412/2520-2480-2020-3183-58-60-
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лукацька стаття.pdf586,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.