Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/5039
Назва: | Online learning with the eyes of teachers and students in educational institutions of Ukraine |
Інші назви: | Дистанційне навчання очами викладачів та студентів в освітніх закладах України |
Автори: | Rudenko, Yuliia Руденко, Юлія Naboka, Olha Набока, Ольга Korolova, Larysa Корольова, Лариса Kozhukhova, Khana Кожухова, Хана Kazakevych, Olena Казакевич, Олена Ігорівна Semenikhina, Olena Семеніхіна, Олена |
Ключові слова: | e-learning дистанційне навчання educational institutions освітні заклади improvement of professional training вдосконалення професійної освіти professional training професійна освіта teacher викладач |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | UIKTEN - Association for Information Communication Technology Education and Science |
Бібліографічний опис: | Online learning with the eyes of teachers and students in educational institutions of Ukraine / Y. Rudenko, O. Naboka, L. Korolova, K. Kozhukhova, O. Kazakevych, O. Semenikhina // TEM Journal. – 2021. – Vol. 10, Iss. 2. – Р. 922-931. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5039 |
Короткий огляд (реферат): | The article presents an analysis of the attitude of teachers and students, colleges and universities to distance learning during the 2020 in Ukraine. The factors of the success of online learning were analyzed. The main stress factors were identified. Analysis of the results of the dynamics of opinions led to some conclusions and recommendations: for teachers regarding self-development; for school administrations regarding technical, organizational, and moral support for all participants in the educational process; for universities that provide professional training for future teachers. У статті представлено аналіз ставлення викладачів та студентів, коледжів та університетів до дистанційного навчання в 2020 році в Україні. Проаналізовано фактори успіху онлайн -навчання. Визначено основні фактори стресу. Аналіз результатів динаміки думок привів до деяких висновків та рекомендацій: для вчителів щодо саморозвитку; для адміністрацій шкіл щодо технічного, організаційного та морального забезпечення всіх учасників освітнього процесу; для університетів, які забезпечують професійну підготовку майбутніх викладачів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://www.scopus.com/record/display.uri?eid=2-s2.0-85107792057&origin=resultslist http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5039 |
ISSN: | 2217-8309 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації в наукометричній базі Web of Science |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
TEMJournalMay2021_922_931.pdf | 652,32 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.