Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/5039
Назва: Online learning with the eyes of teachers and students in educational institutions of Ukraine
Інші назви: Дистанційне навчання очами викладачів та студентів в освітніх закладах України
Автори: Rudenko, Yuliia
Руденко, Юлія
Naboka, Olha
Набока, Ольга
Korolova, Larysa
Корольова, Лариса
Kozhukhova, Khana
Кожухова, Хана
Kazakevych, Olena
Казакевич, Олена Ігорівна
Semenikhina, Olena
Семеніхіна, Олена
Ключові слова: e-learning
дистанційне навчання
educational institutions
освітні заклади
improvement of professional training
вдосконалення професійної освіти
professional training
професійна освіта
teacher
викладач
Дата публікації: 2021
Видавництво: UIKTEN - Association for Information Communication Technology Education and Science
Бібліографічний опис: Online learning with the eyes of teachers and students in educational institutions of Ukraine / Y. Rudenko, O. Naboka, L. Korolova, K. Kozhukhova, O. Kazakevych, O. Semenikhina // TEM Journal. – 2021. – Vol. 10, Iss. 2. – Р. 922-931. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5039
Короткий огляд (реферат): The article presents an analysis of the attitude of teachers and students, colleges and universities to distance learning during the 2020 in Ukraine. The factors of the success of online learning were analyzed. The main stress factors were identified. Analysis of the results of the dynamics of opinions led to some conclusions and recommendations: for teachers regarding self-development; for school administrations regarding technical, organizational, and moral support for all participants in the educational process; for universities that provide professional training for future teachers. У статті представлено аналіз ставлення викладачів та студентів, коледжів та університетів до дистанційного навчання в 2020 році в Україні. Проаналізовано фактори успіху онлайн -навчання. Визначено основні фактори стресу. Аналіз результатів динаміки думок привів до деяких висновків та рекомендацій: для вчителів щодо саморозвитку; для адміністрацій шкіл щодо технічного, організаційного та морального забезпечення всіх учасників освітнього процесу; для університетів, які забезпечують професійну підготовку майбутніх викладачів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://www.scopus.com/record/display.uri?eid=2-s2.0-85107792057&origin=resultslist
http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5039
ISSN: 2217-8309
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
TEMJournalMay2021_922_931.pdf652,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.