Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/5045
Назва: The role of personality component in future marketologist leadership competence formation
Інші назви: Роль особистісного компоненту у формуванні лідерської компетентності майбутніх маркетологів
Автори: Kazakevych, Olena
Казакевич, Олена Ігорівна
Ключові слова: personality component
особистісний компонент
leadership competence
структура лідерської компетентності
future marketologist
майбутній маркетолог
Дата публікації: 2021
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Kazakevych O. The role of personality component in future marketologist leadership competence formation / O. Kazakevych // Підготовка фахівців на шляху до євроінтеграції: проблеми та перспективи : матеріали XV Міжвуз. наук.-практ. конф. / ДДАЕУ. – Дніпро : ДДАЕУ, 2021. – C. 105-107. – Режим доступу :
Короткий огляд (реферат): The subject of the theses is the personality component in the structure of future marketologist leadership competence. У роботі доcліджується особистісний компонент як складник лідерської компетентності майбутніх маркетологів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5045
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тези ДДАЕУ.pdf351,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.