Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/506
Назва: Методичні аспекти формування дослідницької компетентності майбутніх фахівців з маркетингу
Автори: Захарченко, Юлія Василівна
Zakharchenko, Yuliia
Ключові слова: конкурентоздатний фахівець
дослідницька компетентність
майбутні фахівці з маркетингу
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Захарченко Ю. В. Методичні аспекти формування дослідницької компетентності майбутніх фахівців з маркетингу / Ю. В. Захарченко // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Пріоритетні напрямки вирішення актуальних проблем виховання і освіти». – Харків : Східноукраїнська організація «Центр педагогічних досліджень», 2017. – С. 24–26. - URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/506
Опис: Проаналізовано методичні аспекти формування дослідницької компетентності майбутніх фахівців з маркетингу. Можливості та способи засвоєння освітньої програми індивідуальні, орієнтовані на особистісні потреби майбутнього фахівця з маркетингу та мають можливість поглибленої диференціації знань, умінь та навичок рід час навчального процесу. Для успішного формування дослідницької компетентності майбутніх фахівців з маркетингу під час лекційних та практичних занять з фахових дисциплін та дисциплін вільного вибору рекомендовано створювати умови для реалізації творчої активності студентів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/506
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
19.pdf101,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.