Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/507
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗахарченко, Юлія Василівна-
dc.contributor.authorZakharchenko, Yuliia-
dc.date.accessioned2018-10-31T11:08:58Z-
dc.date.available2018-10-31T11:08:58Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЗахарченко Ю. В. Критерії сформованості дослідницької компетентності майбутніх фахівців з маркетингу / Ю. В. Захарченко // Професійне становлення особистості: проблеми і перспективи: тези доп. IX міжнар. наук.-практ. конференції (м. Хмельницький 9-10 листоп. 2017 р. ). – Хмельницький ХНУ, 2017. - С. 232-233. - URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/507uk
dc.identifier.issnISBN 978-966-330-7-
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/507-
dc.language.isoukuk
dc.publisherХмельницький національний університетuk
dc.titleКритерії сформованості дослідницької компетентності майбутніх фахівців з маркетингуuk
dc.typeConference abstractsuk
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8.pdf736,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.