Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/531
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗахарченко, Юлія Василівна-
dc.contributor.authorZakharchenko, Yuliia-
dc.date.accessioned2018-11-05T11:54:55Z-
dc.date.available2018-11-05T11:54:55Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЗахарченко Ю. В. Рекламний менеджмент хлібобулочних виробів на внутрішньому ринку України / Ю. В. Захарченко // "Сучасні тенденції менеджменту в аграрному виробництві" : Матеріали ІІІ міжнародної науково-практичної інтернет-конференції 16-17 травня 2017 року. - Львів. – 2017. – C. 130–131. - URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/531uk
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/531-
dc.descriptionГоловною місією фірми-виробника або організації, що здійснює продаж товарів кінцевого споживання, вироблених з зернових культур, які вирощені за екологозорієнтованими технологіями, є формування у споживачів звички до високоякісних споживчих стандартів стосовно споживання продуктів харчування, розглядаючи це як процес вигідного фінансового вкладення у власне майбутнє. Такий підхід повинен враховувати під час здійснення ситуаційного аналізу зовнішнього та внутрішнього середовища у сукупності з розглядом стратегічних сценаріїв розвитку фірми.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectрекламний менеджментuk
dc.subjectхлібобулочні виробиuk
dc.subjectмісія фірмиuk
dc.subjectзернові культуриuk
dc.subjectекологозорієнтовані технологіїuk
dc.titleРекламний менеджмент хлібобулочних виробів на внутрішньому ринку Україниuk
dc.typeConference abstractsuk
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
21.pdf64,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.