Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/5380
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Нужна, Світлана Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Nuzhna, Svitlana | - |
dc.date.accessioned | 2021-11-02T09:35:03Z | - |
dc.date.available | 2021-11-02T09:35:03Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Нужна С. QR-коди як один з елементів інформатизації процесу навчання / С. Нужна // Аграрна наука ХХІ століття: реалії та перспективи : тези доп. наук.-практ. конф. (Дніпро, 23-25 берез. 2021 р.) / МОН України; ДДАЕУ, ННІЕ. – Дніпро : Друк. «Стандарт» (ПП Бойко В.В.), 2021. – С. 43-45. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5380 | uk |
dc.identifier.uri | https://www.dsau.dp.ua/ua/page/materali-konferencj.html | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5380 | - |
dc.description.abstract | Для сучасних молодих людей не складе особливих труднощів застосувати мобільні пристрої для навчання. Одним з прикладів такого застосування, є використання QR-кодів для доступу до інформації. QR-код (англ. quick response — швидкий відгук) — це новий вид штрих-коду, в якому кодується різна інформація. Для створення QR-кодів потрібної інформації (адреси сайту, презентації, відео лекції тощо) викладач повинен використати спеціально розроблені онлайн сервіси, які дозволяють швидко згенерувати його будь-якої складності. Така можливість є на сайті Всеосвіта (https://vseosvita.ua/), при використанні інструментів педагога, а саме, QR коди.Dlia suchasnykh molodykh liudei ne sklade osoblyvykh trudnoshchiv zastosuvaty mobilni prystroi dlia navchannia. Odnym z prykladiv takoho zastosuvannia, ye vykorystannia QR-kodiv dlia dostupu do informatsii. QR-kod (anhl. quick response — shvydkyi vidhuk) — tse novyi vyd shtrykh-kodu, v yakomu koduietsia rizna informatsiia. Dlia stvorennia QR-kodiv potribnoi informatsii (adresy saitu, prezentatsii, video lektsii toshcho) vykladach povynen vykorystaty spetsialno rozrobleni onlain servisy, yaki dozvoliaiut shvydko zgheneruvaty yoho bud-yakoi skladnosti. Taka mozhlyvist ye na saiti Vseosvita (https://vseosvita.ua/), pry vykorystanni instrumentiv pedahoha, a same, QR kody. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Дніпровський державний аграрно-економічний університет | uk |
dc.subject | інформатизація навчального процесу | uk |
dc.subject | informatyzatsiia navchalnoho protsesu | uk |
dc.subject | QR-коди | uk |
dc.subject | QR-kody | uk |
dc.subject | підвищення пізнавальної активності студентів | uk |
dc.subject | pidvyshchennia piznavalnoi aktyvnosti studentiv | uk |
dc.title | QR-коди як один з елементів інформатизації процесу навчання | uk |
dc.title.alternative | QR-kody yak odyn z elementiv informatyzatsii protsesu navchannia | uk |
dc.type | Conference abstracts | uk |
Розташовується у зібраннях: | Тези конференцій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Нужна.pdf | 199,97 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.