Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/5449
Назва: Сучасна інженерна освіта в Україні – деякі тенденції, проблеми та перспективи
Інші назви: Modern engineering education in Ukraine - some trends, problems and prospects
Автори: Дем’яненко, Анатолій Григорович
Demianenko, Anatoliy
Кагадій, Станіслав Васильович
Kagadiy, Stanislav
Кобець, Анатолій Степанович
Kobets, Anatoly S.
Сobets’, Anatoliy S
Kobec, A.
Kobets, Anatoly Stepanovich
Ключові слова: інженерна освіта
engineering education
механіка твердого деформованого тіла
mechanics of a solid deformed body
фундаменталізація інженерної освіти
fundamentalization of engineering education
Дата публікації: 2010
Видавництво: Видавничий відділ НМетАУ
Бібліографічний опис: Дем’яненко А.Г.Сучасна інженерна освіта в Україні – деякі тенденції, проблеми та перспективи/А.Г.Дем'яненко,С.В.Кагадій,А.С.Кобець//Теорія та методика навчання фундаментальних дисциплін у вищій школі : збірник наукових праць. Випуск VI. – Кривий Ріг: Видавничий відділ НМетАУ, 2010. – с.66-71.-Режим доступу: http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5449
Короткий огляд (реферат): Посилення ролі складової, пов’язаної з самостійною роботою студентів, принципово змінює не тільки саму організацію навчального процесу, а і сутність самого процесу навчання. У більшій частині випадків вища школа в Україні до таких різких та крутих змін не готова, і, в першу чергу, при опануванні фундаментальних, природничонаукових дисциплін. Це пов’язано з багатьма причинами, як об’єктивного, так і суб’єктивного характеру: тут і рівень базових знань зі школи, рівень вмінь і навичок самостійно працювати з літературою, які нажаль невисокі та і не покращуються з роками. Strengthening the role of the component associated with self work of students, fundamentally changes not only the organization of the educational process, but also the essence of the learning process. In most cases, higher education in Ukraine does not lead to such abrupt and abrupt changes ready, and, first of all, at mastering of fundamental, natural science disciplines. There are many reasons for this objective and subjective: here is the level of basic knowledge from school, the level of skills and abilities to work independently with literature, which are unfortunately low and do not improve over the years.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5449
ISBN: 966-8417-20-4
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
66-71.pdf182,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.