Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/5535
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГай, Андрій-
dc.contributor.authorHai, Andrii-
dc.date.accessioned2022-02-06T05:17:47Z-
dc.date.available2022-02-06T05:17:47Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationГай А. Зарубіжний досвід функціонування ринку логістичних послуг в агросфері / А. Гай // Розвиток форм і методів сучасного менеджменту в умовах глобалізації : матеріали 9-ї наук.-практ. інтернет-конф. (Дніпро, 20-21 листоп. 2021 р.) : в 2-х т. – Присвяч. 100-річчю заснування ДДАЕУ / Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т ; Дніпровська акад. неперервної освіти. – Дніпро : Поліграф. відділ ДДАЕУ, 2021. – Т. 1. – С. 17-20. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5535uk
dc.identifier.urihttps://www.dsau.dp.ua/ua/page/materali-konferencj.html-
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5535-
dc.description.abstractОдним із способів скорочення витрат на транспортне обслуговування економіки з одночасним підвищенням її якості є створення галузевих транспортно-логістичних центрів (ГТЛЦ), як сервісних структур, що виконують функції інтеграторів галузевих вантажопотоків і їх електронного супроводу. З одного боку, такі центри можуть допомогти в налагодженні кооперації між усіма учасниками транспортного процесу, в розвитку інфраструктури і технологій для перевезення і обробки різних видів вантажів. З іншого боку, з їх допомогою можна здешевити власне послугу для виробника і відповідно підвищити конкурентоспроможність вітчизняного товаровиробника. ГТЛЦ здатний організувати роботу власного транспорту, замкнувши графік його роботи на виконання комплексних завдань галузі, субпостачальників і партнерів, охоплених інформаційним простором галузевого центру. Це знову знизить загальні транспортно-логістичні витрати виробника, а також підвищить якість транспортного обслуговування економіки. Odnym iz sposobiv skorochennia vytrat na transportne obsluhovuvannia ekonomiky z odnochasnym pidvyshchenniam yii yakosti ye stvorennia haluzevykh transportno-lohistychnykh tsentriv (HTLTs), yak servisnykh struktur, shcho vykonuiut funktsii intehratoriv haluzevykh vantazhopotokiv i yikh elektronnoho suprovodu. Z odnoho boku, taki tsentry mozhut dopomohty v nalahodzhenni kooperatsii mizh usima uchasnykamy transportnoho protsesu, v rozvytku infrastruktury i tekhnolohii dlia perevezennia i obrobky riznykh vydiv vantazhiv. Z inshoho boku, z yikh dopomohoiu mozhna zdeshevyty vlasne posluhu dlia vyrobnyka i vidpovidno pidvyshchyty konkurentospromozhnist vitchyznianoho tovarovyrobnyka. HTLTs zdatnyi orhanizuvaty robotu vlasnoho transportu, zamknuvshy hrafik yoho roboty na vykonannia kompleksnykh zavdan haluzi, subpostachalnykiv i partneriv, okhoplenykh informatsiinym prostorom haluzevoho tsentru. Tse znovu znyzyt zahalni transportno-lohistychni vytraty vyrobnyka, a takozh pidvyshchyt yakist transportnoho obsluhovuvannia ekonomiky.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectагросфераuk
dc.subjectahrosferauk
dc.subjectринок логістичних послугuk
dc.subjectrynok lohistychnykh posluhuk
dc.subjectзарубіжний досвідuk
dc.subjectzarubizhnyi dosviduk
dc.titleЗарубіжний досвід функціонування ринку логістичних послуг в агросферіuk
dc.title.alternativeZarubizhnyi dosvid funktsionuvannia rynku lohistychnykh posluh v ahrosferiuk
dc.typeConference abstractsuk
Розташовується у зібраннях:Публікації бакалаврів, магістрів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ГАЙ.pdf169,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.