Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/5535
Назва: | Зарубіжний досвід функціонування ринку логістичних послуг в агросфері |
Інші назви: | Zarubizhnyi dosvid funktsionuvannia rynku lohistychnykh posluh v ahrosferi |
Автори: | Гай, Андрій Hai, Andrii |
Ключові слова: | агросфера ahrosfera ринок логістичних послуг rynok lohistychnykh posluh зарубіжний досвід zarubizhnyi dosvid |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Дніпровський державний аграрно-економічний університет |
Бібліографічний опис: | Гай А. Зарубіжний досвід функціонування ринку логістичних послуг в агросфері / А. Гай // Розвиток форм і методів сучасного менеджменту в умовах глобалізації : матеріали 9-ї наук.-практ. інтернет-конф. (Дніпро, 20-21 листоп. 2021 р.) : в 2-х т. – Присвяч. 100-річчю заснування ДДАЕУ / Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т ; Дніпровська акад. неперервної освіти. – Дніпро : Поліграф. відділ ДДАЕУ, 2021. – Т. 1. – С. 17-20. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5535 |
Короткий огляд (реферат): | Одним із способів скорочення витрат на транспортне обслуговування економіки з одночасним підвищенням її якості є створення галузевих транспортно-логістичних центрів (ГТЛЦ), як сервісних структур, що виконують функції інтеграторів галузевих вантажопотоків і їх електронного супроводу. З одного боку, такі центри можуть допомогти в налагодженні кооперації між усіма учасниками транспортного процесу, в розвитку інфраструктури і технологій для перевезення і обробки різних видів вантажів. З іншого боку, з їх допомогою можна здешевити власне послугу для виробника і відповідно підвищити конкурентоспроможність вітчизняного товаровиробника. ГТЛЦ здатний організувати роботу власного транспорту, замкнувши графік його роботи на виконання комплексних завдань галузі, субпостачальників і партнерів, охоплених інформаційним простором галузевого центру. Це знову знизить загальні транспортно-логістичні витрати виробника, а також підвищить якість транспортного обслуговування економіки. Odnym iz sposobiv skorochennia vytrat na transportne obsluhovuvannia ekonomiky z odnochasnym pidvyshchenniam yii yakosti ye stvorennia haluzevykh transportno-lohistychnykh tsentriv (HTLTs), yak servisnykh struktur, shcho vykonuiut funktsii intehratoriv haluzevykh vantazhopotokiv i yikh elektronnoho suprovodu. Z odnoho boku, taki tsentry mozhut dopomohty v nalahodzhenni kooperatsii mizh usima uchasnykamy transportnoho protsesu, v rozvytku infrastruktury i tekhnolohii dlia perevezennia i obrobky riznykh vydiv vantazhiv. Z inshoho boku, z yikh dopomohoiu mozhna zdeshevyty vlasne posluhu dlia vyrobnyka i vidpovidno pidvyshchyty konkurentospromozhnist vitchyznianoho tovarovyrobnyka. HTLTs zdatnyi orhanizuvaty robotu vlasnoho transportu, zamknuvshy hrafik yoho roboty na vykonannia kompleksnykh zavdan haluzi, subpostachalnykiv i partneriv, okhoplenykh informatsiinym prostorom haluzevoho tsentru. Tse znovu znyzyt zahalni transportno-lohistychni vytraty vyrobnyka, a takozh pidvyshchyt yakist transportnoho obsluhovuvannia ekonomiky. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://www.dsau.dp.ua/ua/page/materali-konferencj.html http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5535 |
Розташовується у зібраннях: | Публікації бакалаврів, магістрів |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ГАЙ.pdf | 169,23 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.