Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/5653
Title: Удосконалення комплексу маркетингу на підприємстві
Other Titles: Udoskonalennia kompleksu marketynhu na pidpryiemstvi
Authors: Подолянюк, Валерія Максимівна
Podolianiuk, Valeriia
Keywords: маркетинг
marketing
комплекс маркетингу
marketing complex
товарна політика
product policy
політика розподілу продукції
product distribution policy
політика стимулювання збуту
market for promoting sales
позиціонування підприємства
positioning of the enterprise
Issue Date: 2021
Publisher: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Citation: Подолянюк В. М. Удосконалення комплексу маркетингу на підприємстві : магістр. дипломна робота : 075 Маркетинг / Подолянюк Валерія Максимівна ; наук. керівник Кобернюк Сергій Олександрович ; Дніпровський держ.аграр.-економ. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2021. – 85 с. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5653
Abstract: Мета та завдання дослідження реалізовані на основі системного підходу з використанням методів логічного, порівняльного та статистичного аналізів, експертних оцінок та графічного моделювання. Проведено дослідження теоретико-практичних аспектів маркетингової діяльності аграрного підприємства. Визначено сучасні підходи та еволюцію концепції комплексу маркетингу. Проаналізовано інвестиціно-інноваційні засади розвитку маркетингу в умовах виробничо-збутової діяльності. Здійснена оцінка організаційно-економічних показників Результати впроваджені в діяльність виробничого сільськогосподарського підрозділу підприємства ПП «АГРОБІЗНЕС «ГАЗДА» (м. Київ), розташованого в Дніпровському районі Дніпропетровської області. Meta ta zavdannia doslidzhennia realizovani na osnovi systemnoho pidkhodu z vykorystanniam metodiv lohichnoho, porivnialnoho ta statystychnoho analiziv, ekspertnykh otsinok ta hrafichnoho modeliuvannia. Provedeno doslidzhennia teoretyko-praktychnykh aspektiv marketynhovoi diialnosti ahrarnoho pidpryiemstva. Vyznacheno suchasni pidkhody ta evoliutsiiu kontseptsii kompleksu marketynhu. Proanalizovano investytsino-innovatsiini zasady rozvytku marketynhu v umovakh vyrobnycho-zbutovoi diialnosti. Zdiisnena otsinka orhanizatsiino-ekonomichnykh pokaznykiv Rezultaty vprovadzheni v diialnist vyrobnychoho silskohospodarskoho pidrozdilu pidpryiemstva PP «AHROBIZNES «HAZDA» (m. Kyiv), roztashovanoho v Dniprovskomu raioni Dnipropetrovskoi oblasti.
URI: http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5653
Appears in Collections:Кафедра маркетингу. Магістри

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Подолянюк В.М..pdf1,78 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.