Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/5654
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРомашка, Антон Геннадійович-
dc.contributor.authorRomashka, Anton-
dc.date.accessioned2022-02-22T09:29:10Z-
dc.date.available2022-02-22T09:29:10Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationРомашка А. Г. Формування комплексу маркетингових комунікацій на підприємстві : магістр. дипломна робота : 075 Маркетинг / Ромашка Антон Геннадійович ; наук. керівник Крючко Леся Станіславівна ; Дніпровський держ.аграр.-економ. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2021. – 96 с. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5654uk
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5654-
dc.description.abstractМета дипломної роботи - розробка та запровадження певних заходів в процесі формування комплексу маркетингових комунікацій на конкретному сільськогосподарському підприємстві. Методи дослідження: монографічний, абстрактно-логічний, економіко-математичні, статистичні методи. Обробку даних здійснено з використанням програмного забезпечення Microsoft Exel. Досліджено теоретично-методичні аспекти формування комплексу маркетингових комунікацій. Проаналізовано сучасний стан комплексу маркетингових комунікацій на підприємстві, проведена оцінка маркетингового середовища та запропоновано напрямки щодо вдосконалення комплексу маркетингових комунікацій на підприємстві. Результати дослідження – висновки та рекомендації, наведені в дипломній роботі можуть бути застосовані в діяльності ТОВ «Агріті». Meta dyplomnoi roboty - rozrobka ta zaprovadzhennia pevnykh zakhodiv v protsesi formuvannia kompleksu marketynhovykh komunikatsii na konkretnomu silskohospodarskomu pidpryiemstvi. Metody doslidzhennia: monohrafichnyi, abstraktno-lohichnyi, ekonomiko-matematychni, statystychni metody. Obrobku danykh zdiisneno z vykorystanniam prohramnoho zabezpechennia Microsoft Exel. Doslidzheno teoretychno-metodychni aspekty formuvannia kompleksu marketynhovykh komunikatsii. Proanalizovano suchasnyi stan kompleksu marketynhovykh komunikatsii na pidpryiemstvi, provedena otsinka marketynhovoho seredovyshcha ta zaproponovano napriamky shchodo vdoskonalennia kompleksu marketynhovykh komunikatsii na pidpryiemstvi. Rezultaty doslidzhennia – vysnovky ta rekomendatsii, navedeni v dyplomnii roboti mozhut buty zastosovani v diialnosti TOV «Ahriti».uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectкомплекс маркетингових комунікаційuk
dc.subjectcomplex of marketing communicationsuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectcompetitivenessuk
dc.subjectсільськогосподарське підприємствоuk
dc.subjectagricultural enterpriseuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectmarketing strategyuk
dc.subjectконкурентне середовищеuk
dc.subjectcompetitionuk
dc.subjectмаркетингове середовищеuk
dc.subjectmarketing competitionuk
dc.titleФормування комплексу маркетингових комунікацій на підприємствіuk
dc.title.alternativeFormuvannia kompleksu marketynhovykh komunikatsii na pidpryiemstviuk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ромашко А.Г..pdf1,85 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.