Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/5735
Назва: Імплементація маркетингової стратегії екологізації виробництва аграрного підприємства
Інші назви: Implementatsiia marketynhovoi stratehii ekolohizatsii vyrobnytstva ahrarnoho pidpryiemstva
Автори: Сергієнко, Анастасія Андріївна
Serhiienko, Anastasiia
Ключові слова: екологізація виробництва
greening of production
маркетингова стратегія
marketing strategy
аграрні підприємства
agricultural enterprises
екологічно орієнтований розвиток
environmentally oriented development
маркетинговий інструментарій
marketing tools
органічна продукція
organic products
Дата публікації: 2021
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Сергієнко А. А. Імплементація маркетингової стратегії екологізації виробництва аграрного підприємства : магістр. дипломна робота : 075 Маркетинг / Сергієнко Анастасія Андріївна ; наук. керівник Багорка Марія Олександрівна ; Дніпровський держ.аграр.-економ. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2021. – 105 с. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5735
Короткий огляд (реферат): В дипломній роботі було досліджено теоретико-методичні засади формування маркетингової стратегії екологізації та розроблені рекомендації щодо її імплементації в практичну діяльність Товариства з обмеженою відповідальністю «Межівське» Межівського району Дніпропетровської області, з метою підвищення конкурентоспроможності відповідно до нових сучасних трендів економічного, екологічного і соціального розвитку. Результати дослідження впроваджені в діяльність ТОВ «Межівське» Межівського району Дніпропетровської області V dyplomnii roboti bulo doslidzheno teoretyko-metodychni zasady formuvannia marketynhovoi stratehii ekolohizatsii ta rozrobleni rekomendatsii shchodo yii implementatsii v praktychnu diialnist Tovarystva z obmezhenoiu vidpovidalnistiu «Mezhivske» Mezhivskoho raionu Dnipropetrovskoi oblasti, z metoiu pidvyshchennia konkurentospromozhnosti vidpovidno do novykh suchasnykh trendiv ekonomichnoho, ekolohichnoho i sotsialnoho rozvytku. Rezultaty doslidzhennia vprovadzheni v diialnist TOV «Mezhivske» Mezhivskoho raionu Dnipropetrovskoi oblasti.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5735
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сергieнко_Анастасiя_Андрiiвна.pdf1,52 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.