Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/5737
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorУбийкін, Юлія Олександрівна-
dc.contributor.authorUbyikin, Yuliia-
dc.date.accessioned2022-03-10T14:14:18Z-
dc.date.available2022-03-10T14:14:18Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationУбийкін Ю. О. Маркетинговий моніторинг конкурентоспроможності товарного пропонування підприємства : магістр. дипломна робота : 075 Маркетинг / Убийкін Юлія Олександрівна ; наук. керівник Курбацька Лариса Миколаївна ; Дніпровський держ.аграр.-економ. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2021. – 94 с. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5737uk
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5737-
dc.description.abstractРозроблено комплекс заходів, спрямованих на підвищення конкурентоспроможності товарного пропонування підприємства шляхом розробки системи просування наявних товарів залежно від запланованої стратегії маркетингової діяльності. Проведена оптимізація виробничої структури підприємства, через розширення асортименту вапна будівельного, що дозволить розширити частку ринку та досягти зростання прибутку . Результати впроваджені в діяльність товариства з обмеженою відповідальністю ТОВ «Дніпровський завод будівельних матеріалів», місто Дніпро. Rozrobleno kompleks zakhodiv, spriamovanykh na pidvyshchennia konkurentospromozhnosti tovarnoho proponuvannia pidpryiemstva shliakhom rozrobky systemy prosuvannia naiavnykh tovariv zalezhno vid zaplanovanoi stratehii marketynhovoi diialnosti. Provedena optymizatsiia vyrobnychoi struktury pidpryiemstva, cherez rozshyrennia asortymentu vapna budivelnoho, shcho dozvolyt rozshyryty chastku rynku ta dosiahty zrostannia prybutku . Rezultaty vprovadzheni v diialnist tovarystva z obmezhenoiu vidpovidalnistiu TOV «Dniprovskyi zavod budivelnykh materialiv», misto Dnipro.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectуправління маректинговою діяльністюuk
dc.subjectmanagement of marketing activityuk
dc.subjectтоварне пропонуванняuk
dc.subjectproduct supplyuk
dc.subjectасортиментuk
dc.subjectrangeuk
dc.subjectоптимізаціяuk
dc.subjectoptimizationuk
dc.subjectсистема просуванняuk
dc.subjectpromotion systemuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectmarketing strategyuk
dc.titleМаркетинговий моніторинг конкурентоспроможності товарного пропонування підприємстваuk
dc.title.alternativeMarketynhovyi monitorynh konkurentospromozhnosti tovarnoho proponuvannia pidpryiemstvauk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Убийкiн_Ю.О..pdf1,49 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.