Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/5737
Назва: Маркетинговий моніторинг конкурентоспроможності товарного пропонування підприємства
Інші назви: Marketynhovyi monitorynh konkurentospromozhnosti tovarnoho proponuvannia pidpryiemstva
Автори: Убийкін, Юлія Олександрівна
Ubyikin, Yuliia
Ключові слова: управління маректинговою діяльністю
management of marketing activity
товарне пропонування
product supply
асортимент
range
оптимізація
optimization
система просування
promotion system
маркетингова стратегія
marketing strategy
Дата публікації: 2021
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Убийкін Ю. О. Маркетинговий моніторинг конкурентоспроможності товарного пропонування підприємства : магістр. дипломна робота : 075 Маркетинг / Убийкін Юлія Олександрівна ; наук. керівник Курбацька Лариса Миколаївна ; Дніпровський держ.аграр.-економ. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2021. – 94 с. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5737
Короткий огляд (реферат): Розроблено комплекс заходів, спрямованих на підвищення конкурентоспроможності товарного пропонування підприємства шляхом розробки системи просування наявних товарів залежно від запланованої стратегії маркетингової діяльності. Проведена оптимізація виробничої структури підприємства, через розширення асортименту вапна будівельного, що дозволить розширити частку ринку та досягти зростання прибутку . Результати впроваджені в діяльність товариства з обмеженою відповідальністю ТОВ «Дніпровський завод будівельних матеріалів», місто Дніпро. Rozrobleno kompleks zakhodiv, spriamovanykh na pidvyshchennia konkurentospromozhnosti tovarnoho proponuvannia pidpryiemstva shliakhom rozrobky systemy prosuvannia naiavnykh tovariv zalezhno vid zaplanovanoi stratehii marketynhovoi diialnosti. Provedena optymizatsiia vyrobnychoi struktury pidpryiemstva, cherez rozshyrennia asortymentu vapna budivelnoho, shcho dozvolyt rozshyryty chastku rynku ta dosiahty zrostannia prybutku . Rezultaty vprovadzheni v diialnist tovarystva z obmezhenoiu vidpovidalnistiu TOV «Dniprovskyi zavod budivelnykh materialiv», misto Dnipro.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5737
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Убийкiн_Ю.О..pdf1,49 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.