Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/5738
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯнковська, Юлія Сергіївна-
dc.contributor.authorYankovska, Yuliia-
dc.date.accessioned2022-03-10T14:21:59Z-
dc.date.available2022-03-10T14:21:59Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЯнковська Ю. С. Формування системи маркетингового менеджменту на підприємстві : магістр. дипломна робота : 075 Маркетинг / Янковська Юлія Сергіївна ; наук. керівник Арамович Інна Ананіївна ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2021. – 94 с. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5738uk
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5738-
dc.description.abstractРозглянуто теоретично-методичні аспекти формування маркетингового менеджменту на підприємстві. Проаналізовано сучасний стан маркетингового менеджменту на підприємстві. Розроблено шляхи удосконалення маркетингового менеджменту. Theoretical and methodological aspects of the formation of marketing management at the enterprise are considered. The current state of marketing management at the enterprise is analyzed. Ways to improve marketing management have been developed.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectмаркетинговий менеджментuk
dc.subjectmarketing managementuk
dc.subjectменеджментuk
dc.subjectmanagementuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectstrategyuk
dc.subjectстратегічне управлінняuk
dc.subjectstrategic managementuk
dc.subjectконкуренціяuk
dc.subjectcompetitionuk
dc.subjectконкурентоспроможний розвитокuk
dc.subjectcompetitionuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectindustryuk
dc.titleФормування системи маркетингового менеджменту на підприємствіuk
dc.title.alternativeFormuvannia systemy marketynhovoho menedzhmentu na pidpryiemstviuk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Янковська_Ю.С..pdf2,1 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.