Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/580
Назва: Особливості маркетингових дослідженнях продовольчого ринку
Інші назви: Features of marketing investigationsthe food market
Автори: Васільєва, Леся Миколаївна
Vasilieva, Lesia
Ключові слова: продовольчий ринок
food market
маркетингові дослідження
marketing research
попит
demand
пропозиція
supply
Дата публікації: 2017
Видавництво: Полтавська державна аграрна академія
Бібліографічний опис: Васільєва Л. М. Особливості маркетингових дослідженнях продовольчого ринку / Л. М. Васільєва // Розвиток агропродовольчого ринку в умовах глобалізації економіки : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 30 листопада 2017 р.). – Полтава : ПДАА, 2017. – С. 276-282. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/580
Короткий огляд (реферат): Доведено, що маркетинг є одним з найважливіших підходів до формування регіонального ринку продовольчої продукції АПК. Адже взаємопов’язаний маркетинговий комплекс дослідження ринку продовольства дає можливість об’єднати зусилля виробників сільськогосподарської продукції, переробних підприємств та підприємств оптової та роздрібної торгівлі не тільки на стадії реалізації продукції, але і на стадії її виробництва, визначення взаємних умов просування продукції з врахуванням максимального задоволення потреб кінцевих споживачів. Розробка та впровадження методики проведення маркетингових досліджень ринку продовольчої продукції АПК дасть можливість збалансувати діяльність підприємств в ланцюгу “виробництво – переробка – торгівля”, забезпечити ефективне управління виробничо-збутовою діяльністю товаровиробників, орієнтувати продовольчий ринок на задоволення потреб населення у продуктах харчування, що являється однією з головних умов ефективного розвитку агропромислового виробництва. It is proved that marketing is one of the most important approaches to the formation of the regional market of food products of agroindustrial complex. Indeed, the interconnected marketing complex of the food market research gives the opportunity to combine the efforts of producers of agricultural products, processing enterprises and enterprises of wholesale and retail trade not only at the stage of product sales, but also at the stage of its production, the definition of mutual conditions for product promotion taking into account maximum satisfaction the needs of end users. The development and implementation of a methodology for conducting market research on the market of food products of the agroindustrial complex will make it possible to balance the activity of enterprises in the chain "production - processing - trade", to ensure efficient management of production and sales activities of commodity producers, to orient the food market to meet the needs of the population in food products, which is one of the main conditions for the effective development of agro-industrial production.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/580
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13.pdf429,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.