Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/5827
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПеня, Максим Юрійович-
dc.contributor.authorPenia, Maksym-
dc.date.accessioned2022-03-21T12:36:53Z-
dc.date.available2022-03-21T12:36:53Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationПеня М. Ю. Підвищення довговічності агрегатів машин конструктивно-технологічними методами : магістр. дипломна робота : 208 Агроінженерія / Пеня Максим Юрійович ; наук. керівник Дирда Віталій Ілларіонович ; Дніпровський держ.аграр.-економ. ун-т, Інженерно-технологічний ф-т, Каф. надійності і ремонту машин. – Дніпро, 2021. – 97 с. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5827uk
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5827-
dc.description.abstractВ магістерській роботі розглянуті питання підвищення довговічності деталей підвіски конструктивно технологічними методами, тобто внесенням змін у конструкцію агрегатів. Магістерська робота включає в себе п'ять розділів. В першому розглянуто аналітично будову та роботу підвіски автомобіля, а також висунуто основні задачі роботи. В другому розділі проведено теоретичні дослідження та обґрунтування можливості конструктивних змін. В третьому розділі розроблено методику та проведено експериментальні дослідження можливих змін конструкції амортизаторів та гідравлічних циліндрів. Четвертий та п’ятий розділи присвячено питанням охорони праці та техніко-економічній оцінці роботи. V mahisterskii roboti rozghlianuti pytannia pidvyshchennia dovhovichnosti detalei pidvisky konstruktyvno tekhnolohichnymy metodamy, tobto vnesenniam zmin u konstruktsiiu ahrehativ. Mahisterska robota vkliuchaie v sebe piat rozdiliv. V pershomu rozghlianuto analitychno budovu ta robotu pidvisky avtomobilia, a takozh vysunuto osnovni zadachi roboty. V druhomu rozdili provedeno teoretychni doslidzhennia ta obgruntuvannia mozhlyvosti konstruktyvnykh zmin. V tretomu rozdili rozrobleno metodyku ta provedeno eksperymentalni doslidzhennia mozhlyvykh zmin konstruktsii amortyzatoriv ta hidravlichnykh tsylindriv. Chetvertyi ta piatyi rozdily prysviacheno pytanniam okhorony pratsi ta tekhniko-ekonomichnii otsintsi roboty.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectпідвіскаuk
dc.subjectpidviskauk
dc.subjectамортизаторuk
dc.subjectamortyzatoruk
dc.subjectсалйлентблокuk
dc.subjectsalilentblokuk
dc.subjectавтомобільuk
dc.subjectavtomobiluk
dc.subjectдослідженняuk
dc.subjectdoslidzhenniauk
dc.subjectроботоздатністьuk
dc.subjectrobotozdatnistuk
dc.titleПідвищення довговічності агрегатів машин конструктивно-технологічними методамиuk
dc.title.alternativePidvyshchennia dovhovichnosti ahrehativ mashyn konstruktyvno-tekhnolohichnymy metodamyuk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра надійності і ремонту машин . Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пеня_М.Ю..pdf3,6 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.