Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/5827
Назва: | Підвищення довговічності агрегатів машин конструктивно-технологічними методами |
Інші назви: | Pidvyshchennia dovhovichnosti ahrehativ mashyn konstruktyvno-tekhnolohichnymy metodamy |
Автори: | Пеня, Максим Юрійович Penia, Maksym |
Ключові слова: | підвіска pidviska амортизатор amortyzator салйлентблок salilentblok автомобіль avtomobil дослідження doslidzhennia роботоздатність robotozdatnist |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Дніпровський державний аграрно-економічний університет |
Бібліографічний опис: | Пеня М. Ю. Підвищення довговічності агрегатів машин конструктивно-технологічними методами : магістр. дипломна робота : 208 Агроінженерія / Пеня Максим Юрійович ; наук. керівник Дирда Віталій Ілларіонович ; Дніпровський держ.аграр.-економ. ун-т, Інженерно-технологічний ф-т, Каф. надійності і ремонту машин. – Дніпро, 2021. – 97 с. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5827 |
Короткий огляд (реферат): | В магістерській роботі розглянуті питання підвищення довговічності деталей підвіски конструктивно технологічними методами, тобто внесенням змін у конструкцію агрегатів. Магістерська робота включає в себе п'ять розділів. В першому розглянуто аналітично будову та роботу підвіски автомобіля, а також висунуто основні задачі роботи. В другому розділі проведено теоретичні дослідження та обґрунтування можливості конструктивних змін. В третьому розділі розроблено методику та проведено експериментальні дослідження можливих змін конструкції амортизаторів та гідравлічних циліндрів. Четвертий та п’ятий розділи присвячено питанням охорони праці та техніко-економічній оцінці роботи. V mahisterskii roboti rozghlianuti pytannia pidvyshchennia dovhovichnosti detalei pidvisky konstruktyvno tekhnolohichnymy metodamy, tobto vnesenniam zmin u konstruktsiiu ahrehativ. Mahisterska robota vkliuchaie v sebe piat rozdiliv. V pershomu rozghlianuto analitychno budovu ta robotu pidvisky avtomobilia, a takozh vysunuto osnovni zadachi roboty. V druhomu rozdili provedeno teoretychni doslidzhennia ta obgruntuvannia mozhlyvosti konstruktyvnykh zmin. V tretomu rozdili rozrobleno metodyku ta provedeno eksperymentalni doslidzhennia mozhlyvykh zmin konstruktsii amortyzatoriv ta hidravlichnykh tsylindriv. Chetvertyi ta piatyi rozdily prysviacheno pytanniam okhorony pratsi ta tekhniko-ekonomichnii otsintsi roboty. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5827 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра надійності і ремонту машин . Магістри |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Пеня_М.Ю..pdf | 3,6 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.