Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/6177
Назва: Організаційно економічний механізм державного регулювання розвитку загальної середньої освіти в Україні
Інші назви: Orhanizatsiino ekonomichnyi mekhanizm derzhavnoho rehuliuvannia rozvytku zahalnoi serednoi osvity v Ukraini
Автори: Карпеко, Надія Миколаївна
Karpeko, Nadiia Mykolaivna
Ключові слова: регулювання розвитку
rehuliuvannia rozvytku
загальна середня освіта
zahalna serednia osvita
організаційно-економічний механізм
orhanizatsiino-ekonomichnyi mekhanizm
регламентація механізму
rehlamentatsiia mekhanizmu
фінансово-господарська самостійність
finansovo-hospodarska samostiinist
Дата публікації: 2017
Видавництво: Національний університет цивільного захисту України
Бібліографічний опис: Карпеко Н. М. Організаційно економічний механізм державного регулювання розвитку загальної середньої освіти в Україні : дис. … канд. наук з державного управління : [спец]. 25.00.02 – механізми державного управління / Надія Миколаївна Карпеко ; Національний університет цивільного захисту України . – Харків : НУЦЗУ, 2017. – 216 с. –Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6177
Короткий огляд (реферат): Для того, щоб вірно сприймати, аналізувати й оцінювати інформацію, людина повинна мати достатній інтелект і необхідний комплекс знань. Основи для цього закладаються саме на рівні загальної середньої освіти, що пред'являє все більш високі вимоги до загальноосвітніх установ. Дослідження організаційно-економічного механізму державного регулювання в загальній середній освіті набуває особливу актуальність у наші дні, коли не припиняються дискусії з приводу реформи (чи модернізації) системи освіти. Вони ведуться як серед управлінців-практиків (не лише системи освіти), так і в академічних кругах. При цьому багато пропозицій щодо реформування вимагає ретельного критичного аналізу. Основні розбіжності торкаються таких напрямів реформування організаційно-економічного механізму в загальній середній освіті, як зміна статусу освітніх установ, перехід до нових нормативів і стандартів фінансування. При цьому основне обґрунтування вказаних проблем знаходиться в площині впровадження нових економічних європейських відносин у систему освіти. Dlia toho, shchob virno spryimaty, analizuvaty y otsiniuvaty informatsiiu, liudyna povynna maty dostatnii intelekt i neobkhidnyi kompleks znan. Osnovy dlia tsoho zakladaiutsia same na rivni zahalnoi serednoi osvity, shcho prediavliaie vse bilsh vysoki vymohy do zahalnoosvitnikh ustanov. Doslidzhennia orhanizatsiino-ekonomichnoho mekhanizmu derzhavnoho rehuliuvannia v zahalnii serednii osviti nabuvaie osoblyvu aktualnist u nashi dni, koly ne prypyniaiutsia dyskusii z pryvodu reformy (chy modernizatsii) systemy osvity. Vony vedutsia yak sered upravlintsiv-praktykiv (ne lyshe systemy osvity), tak i v akademichnykh kruhakh. Pry tsomu bahato propozytsii shchodo reformuvannia vymahaie retelnoho krytychnoho analizu. Osnovni rozbizhnosti torkaiutsia takykh napriamiv reformuvannia orhanizatsiino-ekonomichnoho mekhanizmu v zahalnii serednii osviti, yak zmina statusu osvitnikh ustanov, perekhid do novykh normatyviv i standartiv finansuvannia. Pry tsomu osnovne obgruntuvannia vkazanykh problem znakhodytsia v ploshchyni vprovadzhennia novykh ekonomichnykh yevropeiskykh vidnosyn u systemu osvity.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6177
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Карпенко.pdf1,05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.