Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/6177| Назва: | Організаційно економічний механізм державного регулювання розвитку загальної середньої освіти в Україні | 
| Інші назви: | Orhanizatsiino ekonomichnyi mekhanizm derzhavnoho rehuliuvannia rozvytku zahalnoi serednoi osvity v Ukraini | 
| Автори: | Карпеко, Надія Миколаївна Karpeko, Nadiia Mykolaivna  | 
| Ключові слова: | регулювання розвитку rehuliuvannia rozvytku загальна середня освіта zahalna serednia osvita організаційно-економічний механізм orhanizatsiino-ekonomichnyi mekhanizm регламентація механізму rehlamentatsiia mekhanizmu фінансово-господарська самостійність finansovo-hospodarska samostiinist  | 
| Дата публікації: | 2017 | 
| Видавництво: | Національний університет цивільного захисту України | 
| Бібліографічний опис: | Карпеко Н. М. Організаційно економічний механізм державного регулювання розвитку загальної середньої освіти в Україні : дис. … канд. наук з державного управління : [спец]. 25.00.02 – механізми державного управління / Надія Миколаївна Карпеко ; Національний університет цивільного захисту України . – Харків : НУЦЗУ, 2017. – 216 с. –Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6177 | 
| Короткий огляд (реферат): | Для того, щоб вірно сприймати, аналізувати й оцінювати інформацію, людина повинна мати достатній інтелект і необхідний комплекс знань. Основи для цього закладаються саме на рівні загальної середньої освіти, що пред'являє все більш високі вимоги до загальноосвітніх установ. Дослідження організаційно-економічного механізму державного регулювання в загальній середній освіті набуває особливу актуальність у наші дні, коли не припиняються дискусії з приводу реформи (чи модернізації) системи освіти. Вони ведуться як серед управлінців-практиків (не лише системи освіти), так і в академічних кругах. При цьому багато пропозицій щодо реформування вимагає ретельного критичного аналізу. Основні розбіжності торкаються таких напрямів реформування організаційно-економічного механізму в загальній середній освіті, як зміна статусу освітніх установ, перехід до нових нормативів і стандартів фінансування. При цьому основне обґрунтування вказаних проблем знаходиться в площині впровадження нових економічних європейських відносин у систему освіти. Dlia toho, shchob virno spryimaty, analizuvaty y otsiniuvaty informatsiiu, liudyna povynna maty dostatnii intelekt i neobkhidnyi kompleks znan. Osnovy dlia tsoho zakladaiutsia same na rivni zahalnoi serednoi osvity, shcho prediavliaie vse bilsh vysoki vymohy do zahalnoosvitnikh ustanov. Doslidzhennia orhanizatsiino-ekonomichnoho mekhanizmu derzhavnoho rehuliuvannia v zahalnii serednii osviti nabuvaie osoblyvu aktualnist u nashi dni, koly ne prypyniaiutsia dyskusii z pryvodu reformy (chy modernizatsii) systemy osvity. Vony vedutsia yak sered upravlintsiv-praktykiv (ne lyshe systemy osvity), tak i v akademichnykh kruhakh. Pry tsomu bahato propozytsii shchodo reformuvannia vymahaie retelnoho krytychnoho analizu. Osnovni rozbizhnosti torkaiutsia takykh napriamiv reformuvannia orhanizatsiino-ekonomichnoho mekhanizmu v zahalnii serednii osviti, yak zmina statusu osvitnikh ustanov, perekhid do novykh normatyviv i standartiv finansuvannia. Pry tsomu osnovne obgruntuvannia vkazanykh problem znakhodytsia v ploshchyni vprovadzhennia novykh ekonomichnykh yevropeiskykh vidnosyn u systemu osvity. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6177 | 
| Розташовується у зібраннях: | Дисертації | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Карпенко.pdf | 1,05 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
