Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/6416
Назва: Нові інструменти маркетингових комунікацій при просуванні продуктів і послуг
Інші назви: New tools of marketing communications in the promotion of products and services
Автори: Курбацька, Лариса Миколаївна
Kurbatska, Larysa
Кадирус, Ірина Григорівна
Kadyrus, Iryna
Ключові слова: маркетингові комунікації
marketing communications
Інтернет
internet
вірусний маркетинг
viral marketing
подієвий маркетинг
event marketing
комунікаційна діяльність
communication activity
Дата публікації: 2021
Видавництво: Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана
Бібліографічний опис: Курбацька Л. М. Нові інструменти маркетингових комунікацій при просуванні продуктів і послуг / Л. М. Курбацька, І. Г. Кадирус // Маркетингова освіта в Україні : зб. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф. (м. Київ, 7-8 жовт. 2021 р.) : [Електронний ресурс]. – К.: КНЕУ, 2021. – С. 350-351. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6416
Короткий огляд (реферат): Встановлено, що стрімкий розвиток інформаційних технологій дає можливість перейти до гнучкої глобальної комунікації, коли спілкування між споживачем та продавцем стає більш ефективним. Підхід до формування комплексу маркетингових комунікацій потребує якісних змін, де головну роль мають нові інструменти просування товарів та послуг. Нині з’являються і активно використовуються сучасні інтерактивні маркетингові комунікації, які розширюють можливості бізнес-комунікацій, оскільки дозволяють ефективно й дуже швидко надавати інформацію споживачам в повному обсязі за найменших витрат. Така активність нових комунікаційних каналів сприяє тому, що споживачі стають активними учасниками маркетингових комунікативних процесів – вони мають можливість не тільки отримувати інформацію, але й обирати ту, яка їм потрібна, а також мають зворотній зв’язок з відправником. Доведено, що Інтернет є однією з найважливіших форм маркетингових комунікацій та спілкування людей у бізнесі та в повсякденному житті. Цей напрям досліджень є новим, і його актуальність дуже стрімко зростає. It is established that the rapid development of information technology makes it possible to move to flexible global communication, when communication between consumer and seller becomes more effective. The approach to the formation of a complex of marketing communications requires qualitative changes, where the main role is played by new tools for the promotion of goods and services. Today, modern interactive marketing communications are emerging and being actively used, which expand the capabilities of business communications, as they allow you to efficiently and very quickly provide information to consumers in full at the lowest cost. This activity of new communication channels contributes to the fact that consumers become active participants in marketing communication processes - they have the opportunity not only to receive information, but also to choose the one they need, as well as have feedback from the sender. It has been proven that the Internet is one of the most important forms of marketing communications and communication between people in business and in everyday life. This area of research is new, and its relevance is growing rapidly.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6416
ISBN: 978-966-926-390-2
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Курбацька.pdf351,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.