Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/6536
Назва: Сутність та завдання екологічного маркетингу
Інші назви: The essence and objectives of environmental marketing
Автори: Борисенко, Єлизавета Петрівна
Borysenko, Yelyzaveta
Кравець, Ольга Василівна
Kravets, Olha
Ключові слова: екологічний маркетинг
ecological marketing
маркетинг природокористування
marketing of nature management
виробництво продукції
production
сегмент ринку
market segment
Дата публікації: 2022
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Борисенко Є. П. Сутність та завдання екологічного маркетингу / Є. П. Борисенко, О. В. Кравець // Теоретичні та практичні питання аграрної науки : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Дніпро, 18 трав. 2022 р.) : в 2 ч. / за заг. ред. А. С. Кобця. – Дніпро, 2022. – Ч. 2. – С. 83-84. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6536
Короткий огляд (реферат): Визначено, що екологічний маркетинг являє собою систему концепцій, кожна з яких зосереджується на одному з ключових факторів екологічного маркетингу. Встановлено, що процес еволюції екологічного маркетингу регіону має три рівні, кожен з яких пов’язаний із формуванням на ринку екологічно усвідомлених потреб. Констатовано, що головним завданням екологічного маркетингу регіону є формування і розвиток ринку екологічних товарів з метою розв’язання суперечностей між економічним розвитком і необхідністю збереження і подальшого поліпшення якості довкілля. Обґрунтовано, що поняття екологічного маркетингу є досить актуальним на сьогоднішній день, обираючи такий напрям позиціонування бренду, виробники прагнуть отримати більші прибутки порівняно з конкурентами, залишатися завжди у центрі уваги споживача та бути частиною нині популяритизованного екологічного руху. It is determined that environmental marketing is a system of concepts, each of which focuses on one of the key factors of environmental marketing. It is established that the process of evolution of ecological marketing in the region has three levels, each of which is associated with the formation of environmentally conscious needs in the market. It is stated that the main task of ecological marketing of the region is the formation and development of the market of ecological goods in order to resolve the contradictions between economic development and the need to preserve and further improve the quality of the environment. It is substantiated that the concept of environmental marketing is quite relevant today, choosing this direction of brand positioning, manufacturers seek to make more profits than competitors, always remain in the spotlight and be part of the now popular environmental movement.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://www.dsau.dp.ua/ua/page/materali-konferencj.html
http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6536
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези Борисенко Е, Кравець О..pdf131,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.