Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/6537
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВоловик, Дмитро Володимирович-
dc.contributor.authorVolovyk, Dmytro-
dc.date.accessioned2022-08-18T11:06:37Z-
dc.date.available2022-08-18T11:06:37Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationВоловик Д. В. Фактори діджиталізації маркетингової діяльності туристичних підприємств України / Д. В. Воловик // Маркетинг як найважливіша складова функціонування системи аграрного бізнесу : матеріали ІХ Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф. (Дніпро, 25-26 жовт. 2021 р.). – Присвяч.100-річчю ДДАЕУ / МОН України ; ДДАЕУ. – Дніпро, 2021. – С. 75-77. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6537uk
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6537-
dc.description.abstractПоказані фактори діджиталізації маркетингової діяльності туристичних підприємств України. Pokazani faktory didzhytalizatsii marketynhovoi diialnosti turystychnykh pidpryiemstv Ukrainy.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectтуризмuk
dc.subjecttourismuk
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.subjectmarketing activitiesuk
dc.subjectдіджиталізаціяuk
dc.subjectdigitalizationuk
dc.titleФактори діджиталізації маркетингової діяльності туристичних підприємств Україниuk
dc.title.alternativeFactors of digitalization of marketing activity of tourist enterprises of Ukraineuk
dc.typeConference abstractsuk
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf453,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.