Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/6549
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКадирус, Ірина Григорівна-
dc.contributor.authorKadyrus, Iryna-
dc.date.accessioned2022-08-25T13:36:42Z-
dc.date.available2022-08-25T13:36:42Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКадирус І. Г. Використання маркетингових заходів в підвищенні конкурентоспроможності підприємств / І. Г. Кадирус // Теоретичні та практичні питання аграрної науки : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Дніпро, 18 трав. 2022 р.) : у 2 ч. / за заг. ред. А. С. Кобця ; МОН України ; ДДАЕУ. – До 100-річчя Дніпровського держ. аграр.-екон. ун-ту (1922–2022 рр.). – Дніпро, 2022. – Ч. 2. – С. 117-120. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6549uk
dc.identifier.urihttps://drive.google.com/file/d/1ZgT51pJvXq6WO-TTCVMMFvOtmdGUOUjr/view-
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6549-
dc.description.abstractБільшість компаній, які функціонують в ринковому середовищі повинні вирішувати ряд проблем, що пов’язані з підвищенням рівня своєї конкурентоспроможності. Загострення конкурентної боротьби за місце на ринку змушує підприємства займатися пошуком інноваційних методів впливу на поведінку покупців при прийнятті ними рішень про купівлю товарів і послуг. У сучасних наукових дослідженнях, досить велика увага приділяється не тільки оцінюванні конкурентоспроможності підприємства, а й ефективному використанню маркетингових заходів стосовно покращення його конкурентоздатності та утриманні високих конкурентних позицій в умовах ринку. Bilshist kompanii, yaki funktsionuiut v rynkovomu seredovyshchi povynni vyrishuvaty riad problem, shcho poviazani z pidvyshchenniam rivnia svoiei konkurentospromozhnosti. Zahostrennia konkurentnoi borotby za mistse na rynku zmushuie pidpryiemstva zaimatysia poshukom innovatsiinykh metodiv vplyvu na povedinku pokuptsiv pry pryiniatti nymy rishen pro kupivliu tovariv i posluh. U suchasnykh naukovykh doslidzhenniakh, dosyt velyka uvaha prydiliaietsia ne tilky otsiniuvanni konkurentospromozhnosti pidpryiemstva, a y efektyvnomu vykorystanniu marketynhovykh zakhodiv stosovno pokrashchennia yoho konkurentozdatnosti ta utrymanni vysokykh konkurentnykh pozytsii v umovakh rynku.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectконкурентоспроможність підприємствuk
dc.subjectcompetitiveness of enterprisesuk
dc.subjectділовий ринокuk
dc.subjectbusiness marketuk
dc.subjectінструменти маркетингуuk
dc.subjectmarketing toolsuk
dc.subjectпрямі конкурентиuk
dc.subjectdirect competitorsuk
dc.subjectнепрямі конкурентиuk
dc.subjectindirect competitorsuk
dc.subjectконкуренти-замінникиuk
dc.subjectsubstitute competitorsuk
dc.titleВикористання маркетингових заходів в підвищенні конкурентоспроможності підприємствuk
dc.title.alternativeThe use of marketing measures to increase the competitiveness of enterprisesuk
dc.typeConference abstractsuk
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Макет -збірник тез4_2022 (2).pdf373,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.