Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/6659
Назва: Лінгвокультурна компетентність студентів вишу
Інші назви: Linguistic and cultural competence the students of university
Автори: Жеманова, Олена Анатоліївна
Zhemanova, Olena
Ключові слова: навчання
training
освіта
education
компетентність
competence
знання
knowledge
мотивація
motivation
Дата публікації: 2022
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Жеманова О. А. Лінгвокультурна компетентність студентів вишу / О. А. Жеманова // Підготовка фахівців на шляху до євроінтеграції: проблеми та перспективи : матеріали I Всеукр. (XVI міжвуз.) наук.-практ. інтернет-конф. – Дніпро : ДДАЕУ, 2022. – С. 87-88. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6659
Короткий огляд (реферат): Сучасна освіта та інновації освітнього процесу орієнтовані на результат навчання та виражені формами компетенції. Спираючись на освітні базові принципи, увага акцентована на освіті. Сучасна система освіти іноземних мов формує та вдосконалює у студентів навички комунікативної компетентності, оскільки іншомовна освіта пов'язує між собою такі форми розвитку студентів як: індивідуальні, комунікативні, особистісні та соціокультурні. Здобувши освіту у вишах, студенти повинні володіти іноземними мовами на достатньому рівні, який наближений до рівня носія мови. Щоб досягти такого результату, необхідно переглянути та внести зміни до іншомовної підготовки, застосовуючи різні лінгвокультурні підходи. Modern education and innovations in the educational process are result-oriented and expressed in forms of competence. Based on educational basic principles, the focus is on education. The modern system of foreign language education forms and improves students' skills of communicative competence, as foreign language education connects such forms of student development as: individual, communicative, personal and socio-cultural. After graduating from university, students must speak foreign languages at a sufficient level that is close to the level of the native speaker. To achieve this result, it is necessary to review and make changes to foreign language training, using different linguistic and cultural approaches.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6659
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
збірник 2022.pdf684,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.