Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/6691
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКрамаренко, Тетяна Володимирівна-
dc.contributor.authorKramarenko, Tetiana-
dc.date.accessioned2022-09-23T11:25:26Z-
dc.date.available2022-09-23T11:25:26Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКрамаренко Т. В. Сучасні активні методи навчання при викладанні ділової іноземної мови для майбутніх фахівців ДДАЕУ / Т. В. Крамаренко // Сучасна педагогіка та лінгводидактика ДДАЕУ : зб. наук. пр. / за загал. ред. О. В. Назаренко ; ДДАЕУ. – Дніпро : ПП Вахмістров О. Є. – 2022. – С.118-125. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6691uk
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6691-
dc.description.abstractНа сьогоднішній день суспільство та новітні реалії висувають високі вимоги до системи освіти та її учасників. Саме система вищої освіти стає невід’ємною частиною загальної культури людини. Перехід до підготовки фахівців у галузі економіки, зокрема менеджменту і маркетингу, які б відповідали існуючій ринковій економіці нашої країни, значною мірою визначається збільшенням популярності випускників цієї сфери. Впровадження ситуаційних завдань у практику викладання ділової іноземної мови при вивченні тем економічного профілю інтенсифікує навчальний процес. Необхідність активізації навчального процесу за допомогою ситуаційних завдань зумовлена скороченням часу на аудиторні знаття та підвищенням об’єму інформації для забезпечення усебічної підготовки майбутніх фахівців, що у свою чергу забезпечує підвищення якості підготовки студентів на основі застосування активних форм навчання за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій. Today society and the latest realities place high demands on the education system and its participants. Exactly the higher education system is becoming an integral part of the general culture of man. Transition to training in economics, including management and marketing, which would correspond to the existing market economy of our country, largely determined by the increasing popularity of this graduate spheres. Introduction of situational tasks in the practice of teaching business foreign language in the study of economic topics intensifies learning process. The need to intensify the learning process using situational tasks due to the reduction of time in the classroom knowledge and increase the amount of information to ensure comprehensive training of future specialists, which in turn provides an increase quality of student training based on the use of active forms of education with the help of information and communication technologies.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectактивні методи навчанняuk
dc.subjectactive teaching methodsuk
dc.subjectпроблемна лекціяuk
dc.subjectproblem lectureuk
dc.subjectевристична бесідаuk
dc.subjectheuristic conversationuk
dc.subjectнавчальна дискусіяuk
dc.subjecteducational discussionuk
dc.subjectситуаційні завданняuk
dc.subjectsituational tasksuk
dc.titleСучасні активні методи навчання при викладанні ділової іноземної мови для майбутніх фахівців ДДАЕУuk
dc.title.alternativeSuchasni aktyvni metody navchannia pry vykladanni dilovoi inozemnoi movy dlia maibutnikh fakhivtsiv DDAEUuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Крамаренко стаття кафедра 2022 с.118-125.pdf521,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.