Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/6697
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorLukatska, Yana-
dc.contributor.authorЛукацька, Яна Сергіївна-
dc.date.accessioned2022-09-24T07:07:19Z-
dc.date.available2022-09-24T07:07:19Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationLukatska Ya.S. Structure of social competence of foreign students / Ya.S. Lukatska // Науковий часопис Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. – 2021. – Вип. 80, т. 2. – С. 24-27. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6697uk
dc.identifier.issnISSN: 2311-5491 (print), 2664-3537 (Online)-
dc.identifier.urihttp://chasopys.ps.npu.kiev.ua/2021-
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6697-
dc.description.abstractThe purpose of this article is to analyse the structure of social competence of foreign students and identify components which define clearly the meaning of this concept. Social competence was studied by Ukrainian and foreign scholars taking into account various aspects; the importance of its development for different categories of students was noted; however, the social competence of foreign students was not studied at the appropriate level. Based on methodological approaches (competence, system, culturological, axiological, participatory, environmental) and pedagogical principles, a model of formation of social competence of foreign students was determined, which contains the following components: cognitive, value, activity and communicative. Мета даної статті зробити аналіз структури соціальної компетентності іноземних студентів та виділити компоненти, які б чітко визначали зміст цього поняття. Соціальна компетентність досліджувалася українськими і зарубіжними вченими з урахуванням різних аспектів, зауважувалося значення її розвитку у різних категорій студентів, але соціальна компетентність іноземних студентів не вивчалася на належному рівні. Спираючись на методологічні підходи (компетентнісний, системний, культурологічний, аксіологічний, партисипативний, середовищний) та педагогічні принципи було визначено модель формування соціальної компетентності іноземних студентів, яка містить наступні компоненти: когнітивний, ціннісний, діяльнісний і комунікативний.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherНаціональний педагогічний університет ім. М. П. Драгомановаuk
dc.subjectsocial competenceuk
dc.subjectсоціальна компетентністьuk
dc.subjectforeign studentuk
dc.subjectіноземний студентuk
dc.subjectcognitive componentuk
dc.subjectкогнітивний компонентuk
dc.subjectvalue componentuk
dc.subjectціннісний компонентuk
dc.subjectactivity componentuk
dc.subjectдіяльнісний компонентuk
dc.subjectcommunicative componentuk
dc.subjectкомунікативний компонентuk
dc.subjectsocial intelligenceuk
dc.subjectсоціальний інтелектuk
dc.subjectemotional intelligenceuk
dc.subjectемоційний інтелектuk
dc.subjectadaptationuk
dc.subjectадаптаціяuk
dc.titleStructure of social competence of foreign studentsuk
dc.title.alternativeСтруктура соціальної компетентності іноземних студентівuk
dc.typeArticleuk
dc.identifier.doiDOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2021.80.2.05-
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
драгоманова 2021.pdf286,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.