Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/6704
Назва: Поняття «модель» та «моделювання» в умовах контекстного навчання
Інші назви: The concept of «model» and «modelling» in the context of contextual learning
Автори: Масур, Ганна Сергіївна
Masur, Hanna
Ключові слова: модель
model
моделювання
modelling
компетенція
competence
компетентність
competency
контекстне навчання
contextual learning
професійна підготовка
professional training
Дата публікації: 2022
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Масур Г. Поняття «модель» та «моделювання» в умовах контекстного навчання / Г. Масур // Теоретичні та практичні питання аграрної науки : матеріали Міжнар. наук.-практ.конф.( м. Дніпро, 18 трав. 2022 р.) : у 2 ч. / за заг. ред. А. С. Кобця ; ДДАЕУ. – Дніпро, 2022. – Ч. 2. – С.28-30. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6704
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено аналізу моделювання навчального процесу у вищій школі, що забезпечує зближення навчання студентів з їх майбутньою професійною діяльністю. Автором розглядаються базові поняття технології контекстного навчання. The article is devoted to the analysis of modelling of educational process in higher school, which provides convergence of students' education with their future professional activity. The author considers the basic concepts of contextual learning technology.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://drive.google.com/file/d/1ZgT51pJvXq6WO-TTCVMMFvOtmdGUOUjr/view
http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6704
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Поняття модель та моделювання.pdf641,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.