Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/6711
Назва: Лінгводидактичні засади формування готовності до німецькомовного професійно орієнтованого спілкування у майбутніх аграріїв
Інші назви: Linguistic and didactic principles of formation of readiness for German-speaking professionally oriented communication in future farmers
Автори: Пахомова, Тетяна Олександрівна
Pakhomova, Tetyana
Піддубцева, Ольга Ігорівна
Piddubtseva, Olga
Ключові слова: готовність
readiness
спілкування
communication
модель навчання
learning model
критерії
criteria
рівні
levels
Дата публікації: 2021
Видавництво: Baltija Publishing
Бібліографічний опис: Пахомова Т. О. Лінгводидактичні засади формування готовності до німецькомовного професійно орієнтованого спілкування у майбутніх аграріїв / Т. О. Пахомова, О. І. Піддубцева // Pedagogical and psychological science and education: transformation and development vectors : collective monograph. – Riga, Latvia : «Baltija Publishing», 2021. – Vol. 2. – Р. 159-177. –. Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6711
Короткий огляд (реферат): Спілкування є невід’ємною частиною професійної діяльності фахівців аграрної галузі. Серед специфічних ознак іншомовного професійно орієнтованого спілкування велике значення мають як дидактичні, так і лінгвістичні особливості (лексичні, граматичні та стилістичні), з урахуванням яких розробляється модель формування готовності до німецькомовного професійно орієнтованого спілкування в майбутніх фахівців-аграріїв. Результативність цієї моделі визначається системним використанням чотирьох блоків. Це мотиваційно-цільовий (мета, завдання), теоретико-методологічний (підходи, принципи, педагогічні умови), змістово-технологічний (зміст, методи, форми, засоби навчання) та результативно-оцінювальний (критерії, показники та рівні сформованості) блоки. Модель зорієнтована на створення мовного середовища під час вивчення німецької мови за професійним спрямування. Упровадження у професійну підготовку майбутніх аграріїв авторської структурно-функціональної моделі, реалізація розроблених і теоретично обґрунтованих науково-методичних засад іншомовної комунікації забезпечать успішність формування у студентів готовності до німецькомовного професійно орієнтованого спілкування. Communication is an integral part of the professional activities of agricultural professionals. Among the specific features of foreign language professionally oriented communication of great importance are both didactic and linguistic features (lexical, grammatical and stylistic), taking into account which develops a model of readiness for German-speaking professionally oriented communication in future farmers. The effectiveness of this model is determined by the systematic use of four blocks. These are motivational-target (goal, task), theoretical and methodological (approaches, principles, pedagogical conditions), content-technological (content, methods, forms, teaching aids) and performance-evaluation (criteria, indicators and levels of formation) blocks. The model is focused on creating a language environment while studying German for professional purposes. Introduction to the professional training of future farmers of the author's structural and functional model, implementation of developed and theoretically sound scientific and methodological principles of foreign language communication will ensure the success of forming students' readiness for German-speaking professionally oriented communication.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://baltijapublishing.lv/omp/index.php/bp/catalog/view/140/4086/8598-1
http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6711
ISBN: ISBN 978-9934-26-084-1
Розташовується у зібраннях:Монографії, розділи монографій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Піддубцева. Монографія. Венеція..pdf590,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.