Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/6773
Назва: Formation of English language communicative competence for future specialists in agricultural complex (tutor aspect)
Інші назви: Формування англомовної комунікативної компетенції у майбутніх спеціалістів агрокомплексу (тьюторський аспект)
Автори: Chornobai, Vira
Чорнобай, Віра Георгіївна
Ключові слова: pedagogical conditions
педагогічні умови
research
дослідження
communication
спілкування
communication skills
комунікативні здібності
self-education
самоосвіта
basis of communicative competence
основа комунікативної компетентності
Дата публікації: 2022
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Chornobai V. G. Formation of English language communicative competence for future specialists in agricultural complex (tutor aspect) / V. G. Chornobai // Теоретичні та практичні питання аграрної науки : матеріали між нар. наук.-практ. конф. до 100-річчя ДДАЕУ (Дніпро, 18 трав. 2022 р) : у 2 ч. / ДДАЕУ. – Дніпро , 2022. – Ч. 2. – С. 63-65. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6773
Короткий огляд (реферат): Teaching foreign languages at the non-language faculty of a higher education institution requires the development of foreign language communicative competence in the professional sphere of communication. Most scholars consider communicative competence to be an important component of professional competence, which has its own specifics in each activity. Pedagogical and communicative activity taking into account the corresponding abilities, abilities, skills has the general semantic characteristics. This testifies to the existence of general theoretical and methodological principles, because the preparation of the student for communicative and pedagogical activities allows to create the basis for his professional development as a future military specialist. Викладання іноземних мов на немовному факультеті вищого навчального закладу потребує розвитку іншомовної комунікативної компетенції у професійній сфері спілкування. Більшість науковців вважають комунікативну компетентність важливою складовою професійної компетентності, яка має свою специфіку в кожній діяльності. Педагогічна та комунікативна діяльність з урахуванням відповідних умінь, умінь, навичок має загальну змістову характеристику. Це свідчить про існування загальних теоретико-методичних засад, адже підготовка студента до комунікативно-педагогічної діяльності дозволяє створити основу для його професійного становлення як майбутнього військового спеціаліста.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6773
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.