Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/6798
Назва: Комунікація та дистанційне навчання у ЗВО
Інші назви: Communication and distance learning in universitues
Автори: Чорнобай, Віра Георгіївна
Chornobai, Vira
Ключові слова: мовна взаємодія
linguistic interaction
змішане навчання іноземних мов
mixed learning of foreign languages
спілкування
communication
набуття навичок
acquisition of skills
розвиток мислення
development of thinking
Дата публікації: 2022
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Чорнобай В. Г. Комунікація та дистанційне навчання у ЗВО / В. Г. Чорнобай // Інноваційні рішення в економіці, бізнесі, суспільних комунікаціях та міжнародних відносинах : зб. матеріалів ІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (Дніпро, 21 квіт. 2022 р.) / УМСФ. – Дніпро, 2022. – Т. 2. – С. 473-475. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6798
Короткий огляд (реферат): Найбільша ефективність при дистанційному навчанні досягається з допомогою чергування комп'ютерних технологій. Ці технології є сполучною ланкою між студентом (навчальним) та освітнім центром, яких можуть розділяти тисячі кілометрів. Актуальною проблемою методики викладання іноземних мов у ЗВО є навчання студентів іноземної мови з різним рівнем мовної підготовки. Контингент які у групах немовних спеціальностей неоднорідний, з різними розумовими здібностями і природними даними. Викладачі змушені враховувати недостатній рівень знань та умінь, з якими приходять багато випускників середніх шкіл міста та сільських шкіл до вищого навчального закладу. The greatest efficiency in distance learning is achieved through the alternation of computer technology. These technologies are the link between the student (educational) and the educational center, which can be separated by thousands of kilometers. An urgent problem of the methodology of teaching foreign languages in the Free Economic Zone is the teaching of foreign language students with different levels of language training. The contingent in the groups of non-language specialties is heterogeneous, with different mental abilities and natural data. Teachers are forced to take into account the insufficient level of knowledge and skills with which many graduates of secondary schools in urban and rural schools come to higher education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6798
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тези тамож. квітень 2022 звіт.pdf426,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.