Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7050
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Iasechko, Svitlana | - |
dc.contributor.author | Ясечко, Світлана | - |
dc.contributor.author | Pereiaslavska, Svitlana | - |
dc.contributor.author | Переяславська, Світлана | - |
dc.contributor.author | Smahina, Olha | - |
dc.contributor.author | Смахіна, Ольга | - |
dc.contributor.author | Lupei, Nitsa | - |
dc.contributor.author | Лупей, Ніца | - |
dc.contributor.author | Mamchur, Lyudmyla | - |
dc.contributor.author | Мамчур, Людмила | - |
dc.contributor.author | Tkachova, Oksana | - |
dc.contributor.author | Ткачова, Оксана Костянтинівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-02-04T14:42:39Z | - |
dc.date.available | 2023-02-04T14:42:39Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | lasechko S., Pereiaslavska S., Smahina О., Lupei N., Mamchur L., Tkachova O. (2022). Artificial intelligence in the modern educational space: problems and prospects, International Journal of Computer Science and Network Security, Vol. 22, No. 6, P. 25-32. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/7050 | uk |
dc.identifier.issn | 1738-7906 | - |
dc.identifier.uri | http://search.ijcsns.org/02_search/02_search_03.php?number=202206005 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/7050 | - |
dc.description.abstract | The hypothesis of the study of the article is that the use of elements of artificial intelligence will increase the effectiveness of the educational process of the university if: a set of pedagogical conditions for the construction and use of an expert system with elements of artificial intelligence in the educational process of the university is revealed; a model for preparing a future teacher of vocational training for the use of elements of artificial intelligence has been developed; a special course has been developed that contributes to the implementation of the professional orientation of education. In accordance with this, the following tasks were studied in the article: An analysis of scientific and methodological research in the field of the current state, prospects for the development and use of elements of artificial intelligence in the preparation of a future teacher of vocational training and to determine the dynamics of the introduction of intelligent expert systems in education; A set of pedagogical conditions for the construction and use of an expert system with elements of artificial intelligence in the educational process of a university is revealed; It is substantiated to develop a model for preparing a teacher of vocational training to use elements of artificial intelligence. Гіпотеза дослідження статті полягає в тому, що використання елементів штучного інтелекту підвищить ефективність навчального процесу ВНЗ за наявності: комплексу педагогічних умов для побудови та використання експертної системи з елементами штучного інтелекту в розкривається навчальний процес університету; розроблено модель підготовки майбутнього вчителя ПТНЗ до використання елементів штучного інтелекту; розроблено спецкурс, що сприяє реалізації професійної спрямованості навчання. Відповідно до цього в статті досліджувалися наступні завдання: Аналіз науково-методичних досліджень у галузі сучасного стану, перспективи розвитку та використання елементів штучного інтелекту у підготовці майбутнього вчителя професійного навчання. та визначити динаміку впровадження інтелектуальних експертних систем в освіту; Розкрито комплекс педагогічних умов побудови та використання експертної системи з елементами штучного інтелекту в навчальному процесі ВНЗ; Обґрунтовано розробку моделі підготовки вчителя ПТН до використання елементів штучного інтелекту. | uk |
dc.language.iso | en | uk |
dc.publisher | IJCSNS Сеульський національний технологічний університет Towson University, MD, США | uk |
dc.subject | artificial intelligence | uk |
dc.subject | штучний інтелект | uk |
dc.subject | innovation | uk |
dc.subject | інновації | uk |
dc.subject | intellectual information technologies | uk |
dc.subject | інтелектуальні інформаційні технології | uk |
dc.subject | educational processes | uk |
dc.subject | освітні процеси | uk |
dc.title | Artificial Intelligence In The Modern Educational Space: Problems And Prospects | uk |
dc.title.alternative | Штучний інтелект у сучасному освітньому просторі: проблеми та перспективи | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.identifier.doi | DOI статті: https://doi.Org/10.22937/IJCSNS.2022.22.6.5 | - |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
20220605.pdf | 239,43 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.