Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7050
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorIasechko, Svitlana-
dc.contributor.authorЯсечко, Світлана-
dc.contributor.authorPereiaslavska, Svitlana-
dc.contributor.authorПереяславська, Світлана-
dc.contributor.authorSmahina, Olha-
dc.contributor.authorСмахіна, Ольга-
dc.contributor.authorLupei, Nitsa-
dc.contributor.authorЛупей, Ніца-
dc.contributor.authorMamchur, Lyudmyla-
dc.contributor.authorМамчур, Людмила-
dc.contributor.authorTkachova, Oksana-
dc.contributor.authorТкачова, Оксана Костянтинівна-
dc.date.accessioned2023-02-04T14:42:39Z-
dc.date.available2023-02-04T14:42:39Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationlasechko S., Pereiaslavska S., Smahina О., Lupei N., Mamchur L., Tkachova O. (2022). Artificial intelligence in the modern educational space: problems and prospects, International Journal of Computer Science and Network Security, Vol. 22, No. 6, P. 25-32. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/7050uk
dc.identifier.issn1738-7906-
dc.identifier.urihttp://search.ijcsns.org/02_search/02_search_03.php?number=202206005-
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/7050-
dc.description.abstractThe hypothesis of the study of the article is that the use of elements of artificial intelligence will increase the effectiveness of the educational process of the university if: a set of pedagogical conditions for the construction and use of an expert system with elements of artificial intelligence in the educational process of the university is revealed; a model for preparing a future teacher of vocational training for the use of elements of artificial intelligence has been developed; a special course has been developed that contributes to the implementation of the professional orientation of education. In accordance with this, the following tasks were studied in the article: An analysis of scientific and methodological research in the field of the current state, prospects for the development and use of elements of artificial intelligence in the preparation of a future teacher of vocational training and to determine the dynamics of the introduction of intelligent expert systems in education; A set of pedagogical conditions for the construction and use of an expert system with elements of artificial intelligence in the educational process of a university is revealed; It is substantiated to develop a model for preparing a teacher of vocational training to use elements of artificial intelligence. Гіпотеза дослідження статті полягає в тому, що використання елементів штучного інтелекту підвищить ефективність навчального процесу ВНЗ за наявності: комплексу педагогічних умов для побудови та використання експертної системи з елементами штучного інтелекту в розкривається навчальний процес університету; розроблено модель підготовки майбутнього вчителя ПТНЗ до використання елементів штучного інтелекту; розроблено спецкурс, що сприяє реалізації професійної спрямованості навчання. Відповідно до цього в статті досліджувалися наступні завдання: Аналіз науково-методичних досліджень у галузі сучасного стану, перспективи розвитку та використання елементів штучного інтелекту у підготовці майбутнього вчителя професійного навчання. та визначити динаміку впровадження інтелектуальних експертних систем в освіту; Розкрито комплекс педагогічних умов побудови та використання експертної системи з елементами штучного інтелекту в навчальному процесі ВНЗ; Обґрунтовано розробку моделі підготовки вчителя ПТН до використання елементів штучного інтелекту.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherIJCSNS Сеульський національний технологічний університет Towson University, MD, СШАuk
dc.subjectartificial intelligenceuk
dc.subjectштучний інтелектuk
dc.subjectinnovationuk
dc.subjectінноваціїuk
dc.subjectintellectual information technologiesuk
dc.subjectінтелектуальні інформаційні технологіїuk
dc.subjecteducational processesuk
dc.subjectосвітні процесиuk
dc.titleArtificial Intelligence In The Modern Educational Space: Problems And Prospectsuk
dc.title.alternativeШтучний інтелект у сучасному освітньому просторі: проблеми та перспективиuk
dc.typeArticleuk
dc.identifier.doiDOI статті: https://doi.Org/10.22937/IJCSNS.2022.22.6.5-
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20220605.pdf239,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.