Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7155
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМаслова, Валерія Юріївна-
dc.contributor.authorMaslova, Valeriia-
dc.date.accessioned2023-03-14T13:40:09Z-
dc.date.available2023-03-14T13:40:09Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationМаслова В. Ю. Удосконалення системи стимулювання збуту продукції підприємства роздрібної торгівлі : магістр. дипломна робота : 075 Маркетинг / Маслова Валерія Юріївна; наук. керівник Курбацька Лариса Миколаївна ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2022. – 73 с. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/7155uk
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/7155-
dc.description.abstractОб’єкт дослідження – система стимулювання збуту продукції підприємства роздрібної торгівлі. Предмет дослідження – теоретичні, методичні та практичні питання підходів до стимулювання збуту та управління їх розробкою. Метою роботи є дослідження теоретико-методичних підходів до удосконалення системи стимулювання збуту продукції підприємства роздрібної торгівлі та розробка заходів по поліпшенню роботи програми лояльності на підприємстві. Методи дослідження індуктивний та дедуктивний (при вивченні теоретичних аспектів підвищення ділової активності підприємства); синтез і порівняльний аналіз (при аналізі економічних і фінансових показників підприємства та його господарської діяльності); статистичне та якісне порівняння (при аналізі динаміки основних фінансових показників); метод групування, статистичні методи, метод сценарного аналізу (при встановленні варіантів підвищення орієнтирів збутової діяльності підприємства). Рекомендації розроблені у дипломній роботі полягають в обґрунтуванні методи оцінки рівня простоти взаємодії, рівня задоволеності та лояльності клієнтів ТОВ «Інтертоп Україна». Сформовані рекомендації щодо напрямів збільшення збутової діяльності підприємства; запропонувати напрями вдосконалення програми лояльності підприємства. Результати впроваджені в діяльність підприємства товариство з обмеженою відповідальністю «Інтертоп Україна». Obiekt doslidzhennia – systema stymuliuvannia zbutu produktsii pidpryiemstva rozdribnoi torhivli. Predmet doslidzhennia – teoretychni, metodychni ta praktychni pytannia pidkhodiv do stymuliuvannia zbutu ta upravlinnia yikh rozrobkoiu. Metoiu roboty ye doslidzhennia teoretyko-metodychnykh pidkhodiv do udoskonalennia systemy stymuliuvannia zbutu produktsii pidpryiemstva rozdribnoi torhivli ta rozrobka zakhodiv po polipshenniu roboty prohramy loialnosti na pidpryiemstvi. Metody doslidzhennia induktyvnyi ta deduktyvnyi (pry vyvchenni teoretychnykh aspektiv pidvyshchennia dilovoi aktyvnosti pidpryiemstva); syntez i porivnialnyi analiz (pry analizi ekonomichnykh i finansovykh pokaznykiv pidpryiemstva ta yoho hospodarskoi diialnosti); statystychne ta yakisne porivniannia (pry analizi dynamiky osnovnykh finansovykh pokaznykiv); metod hrupuvannia, statystychni metody, metod stsenarnoho analizu (pry vstanovlenni variantiv pidvyshchennia oriientyriv zbutovoi diialnosti pidpryiemstva). Rekomendatsii rozrobleni u dyplomnii roboti poliahaiut v obgruntuvanni metody otsinky rivnia prostoty vzaiemodii, rivnia zadovolenosti ta loialnosti kliientiv TOV «Intertop Ukraina». Sformovani rekomendatsii shchodo napriamiv zbilshennia zbutovoi diialnosti pidpryiemstva; zaproponuvaty napriamy vdoskonalennia prohramy loialnosti pidpryiemstva. Rezultaty vprovadzheni v diialnist pidpryiemstva tovarystvo z obmezhenoiu vidpovidalnistiu «Intertop Ukraina».uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectстимулювання збутуuk
dc.subjectsales promotionuk
dc.subjectпрограма лояльностіuk
dc.subjectloyalty programuk
dc.subjectлояльністьuk
dc.subjectloyaltyuk
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectадаптаціяuk
dc.subjectadaptationuk
dc.subjectпросуванняuk
dc.subjectpromotionuk
dc.subjectмаркетингові інструментиuk
dc.subjectmarketing toolsuk
dc.titleУдосконалення системи стимулювання збуту продукції підприємства роздрібної торгівліuk
dc.title.alternativeUdoskonalennia systemy stymuliuvannia zbutu produktsii pidpryiemstva rozdribnoi torhivliuk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маслова В.Ю..pdf1,83 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.