Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7408
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Токар, Андрій Володимирович | - |
dc.contributor.author | Tokar, Andriy | - |
dc.contributor.author | Бойко, Юлія Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Boyko, Yulіya | - |
dc.contributor.author | Петрушина, Галина Олександрівна | - |
dc.contributor.author | Petrushina, Galina | - |
dc.date.accessioned | 2023-04-20T11:09:40Z | - |
dc.date.available | 2023-04-20T11:09:40Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Токар А. В. Гурткова робота як засіб стимулювання індивідуальної активності студентів при вивченні хімічних дисциплін / А. В. Токар, Ю. В. Бойко, Г. О. Петрушина // Сучасний педагог: колективна наук. моногр. / Об’єднання науковців GlobalNauka. – Дніпро : Акцент ПП, 2021. – Т. 3. – С. 169-179. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7408 | uk |
dc.identifier.isbn | ISBN 978-966-921-295 -5 | - |
dc.identifier.uri | http://globalnauka.com/download/SP3.pdf | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7408 | - |
dc.description.abstract | Модернізація змісту хімічної освіти має на меті не просто давати знання про хімічні сполуки, їх будову, властивості та перетворення, але й вимагати того, щоб хімічна обізнаність студентів була функціональною, щоб вони розуміли необхідність базових хімічних знань для свого повсякденного життя. У значній мірі цьому сприяють наведені приклади різноманітних форм гурткової роботи, що призначені для викладачів хімії закладів вищої освіти та можуть бути корисними для студентів, які прагнуть набути нових знань з цієї загальноосвітньої дисципліни. Modernizatsiia zmistu khimichnoi osvity maie na meti ne prosto davaty znannia pro khimichni spoluky, yikh budovu, vlastyvosti ta peretvorennia, ale y vymahaty toho, shchob khimichna obiznanist studentiv bula funktsionalnoiu, shchob vony rozumily neobkhidnist bazovykh khimichnykh znan dlia svoho povsiakdennoho zhyttia. U znachnii miri tsomu spryiaiut navedeni pryklady riznomanitnykh form hurtkovoi roboty, shcho pryznacheni dlia vykladachiv khimii zakladiv vyshchoi osvity ta mozhut buty korysnymy dlia studentiv, yaki prahnut nabuty novykh znan z tsiiei zahalnoosvitnoi dystsypliny. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Об’єднання науковців GlobalNauka | uk |
dc.subject | інноваційні технології в освіті | uk |
dc.subject | innovatsiini tekhnolohii v osviti | uk |
dc.subject | індивідуальна активність студентів | uk |
dc.subject | indyvidualna aktyvnist studentiv | uk |
dc.subject | гурткова робота | uk |
dc.subject | hurtkova robota | uk |
dc.title | Гурткова робота як засіб стимулювання індивідуальної активності студентів при вивченні хімічних дисциплін | uk |
dc.title.alternative | Hurtkova robota yak zasib stymuliuvannia indyvidualnoi aktyvnosti studentiv pry vyvchenni khimichnykh dystsyplin | uk |
dc.type | Book chapter | uk |
Розташовується у зібраннях: | Монографії, розділи монографій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
SP3.pdf | 1,81 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.