Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7408
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТокар, Андрій Володимирович-
dc.contributor.authorTokar, Andriy-
dc.contributor.authorБойко, Юлія Володимирівна-
dc.contributor.authorBoyko, Yulіya-
dc.contributor.authorПетрушина, Галина Олександрівна-
dc.contributor.authorPetrushina, Galina-
dc.date.accessioned2023-04-20T11:09:40Z-
dc.date.available2023-04-20T11:09:40Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationТокар А. В. Гурткова робота як засіб стимулювання індивідуальної активності студентів при вивченні хімічних дисциплін / А. В. Токар, Ю. В. Бойко, Г. О. Петрушина // Сучасний педагог: колективна наук. моногр. / Об’єднання науковців GlobalNauka. – Дніпро : Акцент ПП, 2021. – Т. 3. – С. 169-179. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7408uk
dc.identifier.isbnISBN 978-966-921-295 -5-
dc.identifier.urihttp://globalnauka.com/download/SP3.pdf-
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7408-
dc.description.abstractМодернізація змісту хімічної освіти має на меті не просто давати знання про хімічні сполуки, їх будову, властивості та перетворення, але й вимагати того, щоб хімічна обізнаність студентів була функціональною, щоб вони розуміли необхідність базових хімічних знань для свого повсякденного життя. У значній мірі цьому сприяють наведені приклади різноманітних форм гурткової роботи, що призначені для викладачів хімії закладів вищої освіти та можуть бути корисними для студентів, які прагнуть набути нових знань з цієї загальноосвітньої дисципліни. Modernizatsiia zmistu khimichnoi osvity maie na meti ne prosto davaty znannia pro khimichni spoluky, yikh budovu, vlastyvosti ta peretvorennia, ale y vymahaty toho, shchob khimichna obiznanist studentiv bula funktsionalnoiu, shchob vony rozumily neobkhidnist bazovykh khimichnykh znan dlia svoho povsiakdennoho zhyttia. U znachnii miri tsomu spryiaiut navedeni pryklady riznomanitnykh form hurtkovoi roboty, shcho pryznacheni dlia vykladachiv khimii zakladiv vyshchoi osvity ta mozhut buty korysnymy dlia studentiv, yaki prahnut nabuty novykh znan z tsiiei zahalnoosvitnoi dystsypliny.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherОб’єднання науковців GlobalNaukauk
dc.subjectінноваційні технології в освітіuk
dc.subjectinnovatsiini tekhnolohii v osvitiuk
dc.subjectіндивідуальна активність студентівuk
dc.subjectindyvidualna aktyvnist studentivuk
dc.subjectгурткова роботаuk
dc.subjecthurtkova robotauk
dc.titleГурткова робота як засіб стимулювання індивідуальної активності студентів при вивченні хімічних дисциплінuk
dc.title.alternativeHurtkova robota yak zasib stymuliuvannia indyvidualnoi aktyvnosti studentiv pry vyvchenni khimichnykh dystsyplinuk
dc.typeBook chapteruk
Розташовується у зібраннях:Монографії, розділи монографій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
SP3.pdf1,81 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.