Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/744
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorLytvynova, Olena-
dc.contributor.authorЛитвинова, Олена Віталіївна-
dc.date.accessioned2018-12-10T11:26:47Z-
dc.date.available2018-12-10T11:26:47Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationLytvynova O. V. Use of the method of questioning for determining the level of development of dialogue culture in students in higher education institution / O. V. Lytvynova // Scientific Journal: Innovative solutions in modern science / Редкол.: Waldemar Wojcik (відп. ред) та ін. – Dubai : TK Meganom, 2018. – Вип. #2 (21). – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/744uk
dc.identifier.issn2414-6714-
dc.identifier.urihttp://naukajournal.org/index.php/SMSD-
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/744-
dc.description.abstractThe article considers the expediency of using the questionnaire method in pedagogical and psychological research with the aim of identifying the level of development of the culture of dialogue among students. An attempt has been made to analyze the application of the questionnaire methodology to identify the level of communicative abilities and personality traits as a component of the culture of dialogic communication in student groups. The main types of questionnaires, the content and form of questionnaires are considered, the analysis of polar profiles (method of psychometric) has been carried out for revealing certain communicative qualities and personality skills. Розглянуто доцільність використання методу анкети у педагогічному та психологічному дослідженні з метою виявлення рівня розвитку культури спілкування студентів. Була зроблена спроба проаналізувати застосування методології опитувальника для визначення рівня комунікативних здібностей та рис особистості як складової культури діалогічного спілкування в студентських групах. Розглянуто основні типи анкет, зміст та форму анкет, проведено аналіз полярних профілів (метод психометрії) для виявлення певних комунікативних якостей та навичок особистості.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherЦентр міжнародного наукового співробітництва, видавництво "ТК Меганом "uk
dc.subjectmethod of questioninguk
dc.subjectметод опитуванняuk
dc.subjectculture of dialogueuk
dc.subjectкультура спілкуванняuk
dc.subjectculture of dialogue communicationuk
dc.subjectкультура діалогічного спілкуванняuk
dc.subjectlevel of developmentuk
dc.subjectрівень розвиткуuk
dc.subjectstudent groupuk
dc.subjectстудентська групаuk
dc.subjectcommunicative qualitiesuk
dc.subjectкомунікативні якостіuk
dc.subjectmethod of psychometric.uk
dc.subjectметод психометріїuk
dc.titleUse of the method of questioning for determining the level of development of dialogue culture in students in higher education institutionuk
dc.title.alternativeВикористання методу опитування для визначення рівня розвитку культури спілкування у студентів у вищому навчальному закладіuk
dc.typeArticleuk
dc.identifier.doi10.26886/2414-634X.2(21)2018.10-
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2018 .pdf559,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.