Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/768
Назва: Німецькомовна професійно орієнтована компетентність як передумова фахового розвитку майбутнього фахівця-аграрія
Інші назви: German language professionally oriented competence as a prerequisite for the professional development of the future specialist-agrarian.
Автори: Піддубцева, Ольга Ігорівна
Piddubtseva, Olga
Ключові слова: підходи до навчання в аграрному виші
approaches to learning in an agricultural university
інтерактивні методи навчання
interactive teaching methods
кейс-метод
case-method
презентація,
presentations
асоціативний кущ
associative bush
Дата публікації: 2017
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Піддубцева О. І. Німецькомовна професійно орієнтована компетентність як передумова фахового розвитку майбутнього фахівця-аграрія / О. І. Піддубцева // Університет – центр формування духовності, патріотизму та інтелігентності : регіонал. наук.-практ. конф. (95-річчю ДДАЕУ присвячується). – Дніпро : ТОВ “Д Г-ПРІНТ”, 2017. – Вип. 7. – С. 226- 233. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/768
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена теоретичному розгляду німецькомовної професійно орієнтованої компетентності як передумови фахового розвитку майбутнього фахівця-аграрія. Розглядаються основні підходи до викладання дисципліни “Німецька мова (за професійним спрямуванням)” в аграрному виші: навчання через роблення, змістовно-мовна інтеграція, навчання через зміст навчальних дисциплін та професійно орієнтоване навчання. Також визначаються основні інтерактивні методи для формування німецькомовної професійно орієнтованої компетентності. German language professionally oriented competence as a prerequisite for the professional development of the future specialist-agrarian. The article is a theoretical review of German language professionally oriented competence as a prerequisite for the professional development of the future specialist-agrarian. The main approaches to the teaching of the discipline "German (for professional purposes)" in the agricultural universities are considered: learning by doing, content and language integrated learning, content-based second language instruction and professionally oriented education. The main interactive methods for the formation of German language professionally oriented competence are also determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/768
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf132,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.