Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/768
Назва: | Німецькомовна професійно орієнтована компетентність як передумова фахового розвитку майбутнього фахівця-аграрія |
Інші назви: | German language professionally oriented competence as a prerequisite for the professional development of the future specialist-agrarian. |
Автори: | Піддубцева, Ольга Ігорівна Piddubtseva, Olga |
Ключові слова: | підходи до навчання в аграрному виші approaches to learning in an agricultural university інтерактивні методи навчання interactive teaching methods кейс-метод case-method презентація, presentations асоціативний кущ associative bush |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Дніпровський державний аграрно-економічний університет |
Бібліографічний опис: | Піддубцева О. І. Німецькомовна професійно орієнтована компетентність як передумова фахового розвитку майбутнього фахівця-аграрія / О. І. Піддубцева // Університет – центр формування духовності, патріотизму та інтелігентності : регіонал. наук.-практ. конф. (95-річчю ДДАЕУ присвячується). – Дніпро : ТОВ “Д Г-ПРІНТ”, 2017. – Вип. 7. – С. 226- 233. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/768 |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена теоретичному розгляду німецькомовної професійно орієнтованої компетентності як передумови фахового розвитку майбутнього фахівця-аграрія. Розглядаються основні підходи до викладання дисципліни “Німецька мова (за професійним спрямуванням)” в аграрному виші: навчання через роблення, змістовно-мовна інтеграція, навчання через зміст навчальних дисциплін та професійно орієнтоване навчання. Також визначаються основні інтерактивні методи для формування німецькомовної професійно орієнтованої компетентності. German language professionally oriented competence as a prerequisite for the professional development of the future specialist-agrarian. The article is a theoretical review of German language professionally oriented competence as a prerequisite for the professional development of the future specialist-agrarian. The main approaches to the teaching of the discipline "German (for professional purposes)" in the agricultural universities are considered: learning by doing, content and language integrated learning, content-based second language instruction and professionally oriented education. The main interactive methods for the formation of German language professionally oriented competence are also determined. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/768 |
Розташовується у зібраннях: | Тези конференцій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
1.pdf | 132,27 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.