Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7692
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСоколик, Роман Олександрович-
dc.contributor.authorSokolyk, Roman-
dc.date.accessioned2023-06-05T05:49:58Z-
dc.date.available2023-06-05T05:49:58Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationСоколик Р. О. Удосконалення комунікаційної стратегії підприємства : магістр. дипломна робота : 075 Маркетинг / Соколик Роман Олександрович ; наук. керівник Курбацька Лариса Миколаївна ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2022. – 80 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7692uk
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7692-
dc.description.abstractОб'єкт дослідження – стратегічний підхід до управління маркетинговими комунікаціями підприємства. Метою дослідження є вивчення теоретико-методичних підходів та оцінка ефективності маркетингових комунікацій підприємства, а також розробка заходів з удосконалення його комунікаційної стратегії. Методи дослідження – монографічний, метод логічного узагальнення, порівняння, метод аналізу і синтезу, метод економічного аналізу, графічний метод, метод фокус-груп, опитування, фінансовий аналіз, моделювання, психографічний, прогнозування та інші маркетингові інструменти аналізу. Досліджено сутність, організацію та принципи розробки маркетингових комунікацій на підприємстві; надано організаційно-економічну характеристику підприємства, проведено оцінку ефективності маркетингових комунікацій та діагностику позиції ТОВ «СКАДОС» на ринку та визначити резерви для її удосконалення; розроблено пропозиції по удосконалення комунікаційної стратегії підприємства та інструменти для її реалізації. Результати впроваджені в діяльність товариства з обмеженою відповідальністю «СКАДОС», м. Дніпро Дніпропетровської області. Obiekt doslidzhennia – stratehichnyi pidkhid do upravlinnia marketynhovymy komunikatsiiamy pidpryiemstva. Metoiu doslidzhennia ye vyvchennia teoretyko-metodychnykh pidkhodiv ta otsinka efektyvnosti marketynhovykh komunikatsii pidpryiemstva, a takozh rozrobka zakhodiv z udoskonalennia yoho komunikatsiinoi stratehii. Metody doslidzhennia – monohrafichnyi, metod lohichnoho uzahalnennia, porivniannia, metod analizu i syntezu, metod ekonomichnoho analizu, hrafichnyi metod, metod fokus-hrup, opytuvannia, finansovyi analiz, modeliuvannia, psykhohrafichnyi, prohnozuvannia ta inshi marketynhovi instrumenty analizu. Doslidzheno sutnist, orhanizatsiiu ta pryntsypy rozrobky marketynhovykh komunikatsii na pidpryiemstvi; nadano orhanizatsiino-ekonomichnu kharakterystyku pidpryiemstva, provedeno otsinku efektyvnosti marketynhovykh komunikatsii ta diahnostyku pozytsii TOV «SKADOS» na rynku ta vyznachyty rezervy dlia yii udoskonalennia; rozrobleno propozytsii po udoskonalennia komunikatsiinoi stratehii pidpryiemstva ta instrumenty dlia yii realizatsii. Rezultaty vprovadzheni v diialnist tovarystva z obmezhenoiu vidpovidalnistiu «SKADOS», m. Dnipro Dnipropetrovskoi oblasti.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectкомунікаціїuk
dc.subjectcommunicationsuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectстратегічні комунікаціїuk
dc.subjectstrategic communicationsuk
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectstrategyuk
dc.subjectмедіаплануванняuk
dc.subjectmedia planninguk
dc.subjectефективність комунікаційuk
dc.subjectcommunication efficiencyuk
dc.subjectмодель pesouk
dc.subjectpeso modeluk
dc.titleУдосконалення комунікаційної стратегії підприємстваuk
dc.title.alternativeUdoskonalennia komunikatsiinoi stratehii pidpryiemstvauk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Соколик Р.О..pdf1,75 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.