Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/769
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Піддубцева, Ольга Ігорівна | - |
dc.contributor.author | Piddubtseva, Olga | - |
dc.date.accessioned | 2018-12-14T08:31:12Z | - |
dc.date.available | 2018-12-14T08:31:12Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Піддубцева О. І. Методичні передумови формування професійно орієнтованої німецькомовної читацької компетентності у студентів-аграріїв / О. І. Піддубцева // Науковий огляд : міжнар. наук. журн. – К., 2017. – № 1(33). – С. 94-106. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/769 | uk |
dc.identifier.issn | 2311-4509 (print) 2311-4517 (online) | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/769 | - |
dc.identifier.uri | http://naukajournal.org/index.php/naukajournal/article/view/1082 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена теоретичному розгляду основних підходів до викладання дисципліни Німецька мова (за професійним спрямуванням) в аграрному виші: професійно орієнтоване навчання, експерієнційно-інтерактивне навчання та навчання через зміст навчальних дисциплін. Аналізується поєднання експерієнційного та інтерактивного підходу до навчання, що складають єдиний експерієнційно-інтерактивний підхід. Також розглядається інтерактивне навчання у взаємодії з кооперативним. Визначені основні види навчальної діяльності для формування німецькомовної професійно орієнтованої компетентності у читанні як “кейс метод”, дискусія, презентація та професійний портфель. The article is a theoretical review of the main approaches to teaching "German (for professional purposes)” in agricultural universities: professionally oriented education, experiential-interactive learning and content-based second language instruction. We analyze the combination of experiential and interactive approach to learning that form one experiential-interactive approach. We also consider the interactive learning in the interaction with the cooperativ language learning. The main educational activities for the formation of a German professionally oriented competence in reading as "case method", discussion, presentation and professional portfolio. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Центр міжнародного наукового співробітництва, видавництво "ТК Меганом " | uk |
dc.subject | аграрні виші | uk |
dc.subject | agrarian university | uk |
dc.subject | підходи до викладання іноземної мови | uk |
dc.subject | approaches to teaching foreign language | uk |
dc.subject | експерієнційно-інтерактивний підхід | uk |
dc.subject | experiential-interactive approach | uk |
dc.subject | навчання через зміст навчальних дисциплін | uk |
dc.subject | content-based second language instruction | uk |
dc.subject | "кейс метод" | uk |
dc.subject | "case method" | uk |
dc.subject | дискуссия | uk |
dc.subject | discussion | uk |
dc.subject | презентация | uk |
dc.subject | presentation | uk |
dc.subject | профессиональный портфель | uk |
dc.subject | professional portfolio | uk |
dc.title | Методичні передумови формування професійно орієнтованої німецькомовної читацької компетентності у студентів-аграріїв | uk |
dc.title.alternative | Methodical basics of forming of a professionally oriented German language reading competence of students-agrarian | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
22 стаття.pdf | 154,54 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.