Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/769
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПіддубцева, Ольга Ігорівна-
dc.contributor.authorPiddubtseva, Olga-
dc.date.accessioned2018-12-14T08:31:12Z-
dc.date.available2018-12-14T08:31:12Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПіддубцева О. І. Методичні передумови формування професійно орієнтованої німецькомовної читацької компетентності у студентів-аграріїв / О. І. Піддубцева // Науковий огляд : міжнар. наук. журн. – К., 2017. – № 1(33). – С. 94-106. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/769uk
dc.identifier.issn2311-4509 (print) 2311-4517 (online)-
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/769-
dc.identifier.urihttp://naukajournal.org/index.php/naukajournal/article/view/1082-
dc.description.abstractСтаття присвячена теоретичному розгляду основних підходів до викладання дисципліни Німецька мова (за професійним спрямуванням) в аграрному виші: професійно орієнтоване навчання, експерієнційно-інтерактивне навчання та навчання через зміст навчальних дисциплін. Аналізується поєднання експерієнційного та інтерактивного підходу до навчання, що складають єдиний експерієнційно-інтерактивний підхід. Також розглядається інтерактивне навчання у взаємодії з кооперативним. Визначені основні види навчальної діяльності для формування німецькомовної професійно орієнтованої компетентності у читанні як “кейс метод”, дискусія, презентація та професійний портфель. The article is a theoretical review of the main approaches to teaching "German (for professional purposes)” in agricultural universities: professionally oriented education, experiential-interactive learning and content-based second language instruction. We analyze the combination of experiential and interactive approach to learning that form one experiential-interactive approach. We also consider the interactive learning in the interaction with the cooperativ language learning. The main educational activities for the formation of a German professionally oriented competence in reading as "case method", discussion, presentation and professional portfolio.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЦентр міжнародного наукового співробітництва, видавництво "ТК Меганом "uk
dc.subjectаграрні вишіuk
dc.subjectagrarian universityuk
dc.subjectпідходи до викладання іноземної мовиuk
dc.subjectapproaches to teaching foreign languageuk
dc.subjectексперієнційно-інтерактивний підхідuk
dc.subjectexperiential-interactive approachuk
dc.subjectнавчання через зміст навчальних дисциплінuk
dc.subjectcontent-based second language instructionuk
dc.subject"кейс метод"uk
dc.subject"case method"uk
dc.subjectдискуссияuk
dc.subjectdiscussionuk
dc.subjectпрезентацияuk
dc.subjectpresentationuk
dc.subjectпрофессиональный портфельuk
dc.subjectprofessional portfoliouk
dc.titleМетодичні передумови формування професійно орієнтованої німецькомовної читацької компетентності у студентів-аграріївuk
dc.title.alternativeMethodical basics of forming of a professionally oriented German language reading competence of students-agrarianuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
22 стаття.pdf154,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.