Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/795
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧорнобай, Віра Георгіївна-
dc.contributor.authorChornobai, Vira-
dc.date.accessioned2018-12-17T13:20:10Z-
dc.date.available2018-12-17T13:20:10Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЧорнобай В. Г. Інноваційні методичні моделі (методи) викладання латинської мови студентам за спеціальністю «Агрономія» / В. Г. Чорнобай // Virtus : scientific Journal. – Монреаль : СPM «ASF», 2017. – № 14. – С. 137-140. - Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/795uk
dc.identifier.issn2410-4388 (Print) 2415-3133 (Online)-
dc.identifier.urihttp://virtus.conference-ukraine.com.ua-
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/795-
dc.description.abstractНа базі латинської мови формується основа термінології і жодна наука не може обійтися без знання цих основ. Латинська мова має велике прикладне застосування у різних сферах науки. Щоб зацікавити студентів до вивчення, а головне, розуміння латинської мови, треба користуватися новітніми прийомами і моделями викладання латини у ВНЗ. Акцент переноситься з «засвоєння знань» на формування «компетентностей». Головною проблемою у викладанні та навчанні латинської мови є її обмежене вживання, тобто використання лише термінів у мові і мовленні майбутніх агрономів. On the basis of the Latin language, the basis of terminology is formed and no science can do without knowledge of these foundations. The Latin language has a great application in various fields of science. In order to interest students in studying, and most importantly, in understanding the Latin language, we must use the latest techniques and models of teaching Latin in universities. The emphasis is fromed the "assimilation of knowledge" on the formation of "competencies". The main problem in the teaching and learning of the Latin language is its limited use, that is, the use of only terms in the language and speech of future agronomists.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherНаукова громадська організація "Соборність" (Україна)uk
dc.subjectкомпетентністьuk
dc.subjectcompetenceuk
dc.subjectзнанняuk
dc.subjectknowledgeuk
dc.subjectнавичкиuk
dc.subjectskillsuk
dc.subjectкультураuk
dc.subjectcultureuk
dc.subjectобразне та критичне мисленняuk
dc.subjectimaginative and critical thinkinguk
dc.subjectпрофесійно-орієнтоване навчанняuk
dc.subjectprofessionally oriented learninguk
dc.subjectмоделі і методи навчанняuk
dc.subjectmodels and teaching methodsuk
dc.titleІнноваційні методичні моделі (методи) викладання латинської мови студентам за спеціальністю «Агрономія»uk
dc.title.alternativeInnovative methodical models (methods) of teaching the Latin language to students in specialty "Agronomy"uk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2 2017.pdf503,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.