Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/795
Назва: | Інноваційні методичні моделі (методи) викладання латинської мови студентам за спеціальністю «Агрономія» |
Інші назви: | Innovative methodical models (methods) of teaching the Latin language to students in specialty "Agronomy" |
Автори: | Чорнобай, Віра Георгіївна Chornobai, Vira |
Ключові слова: | компетентність competence знання knowledge навички skills культура culture образне та критичне мислення imaginative and critical thinking професійно-орієнтоване навчання professionally oriented learning моделі і методи навчання models and teaching methods |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Наукова громадська організація "Соборність" (Україна) |
Бібліографічний опис: | Чорнобай В. Г. Інноваційні методичні моделі (методи) викладання латинської мови студентам за спеціальністю «Агрономія» / В. Г. Чорнобай // Virtus : scientific Journal. – Монреаль : СPM «ASF», 2017. – № 14. – С. 137-140. - Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/795 |
Короткий огляд (реферат): | На базі латинської мови формується основа термінології і жодна наука не може обійтися без знання цих основ. Латинська мова має велике прикладне застосування у різних сферах науки. Щоб зацікавити студентів до вивчення, а головне, розуміння латинської мови, треба користуватися новітніми прийомами і моделями викладання латини у ВНЗ. Акцент переноситься з «засвоєння знань» на формування «компетентностей». Головною проблемою у викладанні та навчанні латинської мови є її обмежене вживання, тобто використання лише термінів у мові і мовленні майбутніх агрономів. On the basis of the Latin language, the basis of terminology is formed and no science can do without knowledge of these foundations. The Latin language has a great application in various fields of science. In order to interest students in studying, and most importantly, in understanding the Latin language, we must use the latest techniques and models of teaching Latin in universities. The emphasis is fromed the "assimilation of knowledge" on the formation of "competencies". The main problem in the teaching and learning of the Latin language is its limited use, that is, the use of only terms in the language and speech of future agronomists. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://virtus.conference-ukraine.com.ua http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/795 |
ISSN: | 2410-4388 (Print) 2415-3133 (Online) |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2 2017.pdf | 503,01 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.