Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8022
Назва: Цифрові технології в аграрному маркетингу
Інші назви: Digital technologies in agrarian marketing
Автори: Кобернюк, Сергій Олександрович
Koberniuk, Serhii
Ключові слова: цифрові технології
digital technologies
аграрний маркетинг
agrarian marketing
цифровізація
digitalization
соціальні мережі
social networks
електронна комерція
e-commerce
Дата публікації: 2023
Видавництво: Харківський національний економічний університет
Бібліографічний опис: Кобернюк С. О. Цифрові технології в аграрному маркетингу / С. О. Кобернюк // Бізнес Інформ. – 2023. – №2. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8022
Короткий огляд (реферат): Дана стаття присвячена дослідженню актуальних напрямів застосування цифрових технологій в аграрному маркетингу. Метою статті є визначення сучасних тенденцій у розвитку цифрових технологій з метою оцінки їх потенціалу, проблем використання, адаптації можливостей для підвищення ефективності маркетингової діяльності агропромислових підприємств. У статті визначено цифрові тренди у світовій економіці та економіці України, проаналізовано динаміку ринку електронної реклами в Україні, встановлено пріоритетні платформи для розвитку цифрового маркетингу суб’єктами господарювання в аграрній сфері. Розкрито основні теоретичні підходи до обґрунтування доцільності використання цифрових інструментів сільськогосподарськими підприємствами. Визначено ключові переваги використання соціальних мереж, електронної комерції, мобільних застосунків як платформ для підвищення ефективності агробізнесу. Основним концептуальним завданням при побудові маркетингової стратегії компанії вбачається комбінування тактик, оперативних засобів, механізмів реалізації інноваційних ідей для формування бренду, завоювання провідних конкурентних позицій, подолання бар’єрів розвитку та протиріч в організації взаємодії з ринковими суб’єктами. Практика використання цифрових інструментів, таких як електронна комерція, соціальні мережі, пошукова оптимізація сайтів (SEO, SMO), мобільні застосунки та інші, довела їх високу продуктивність і провідну роль в оперативному опрацюванні ринкових даних, побудові ефективних комунікацій, зниженні витрат, освоєнні нових споживацьких сегментів. На цьому наполягають провідні маркетологи світу, описуючи їх у сучасних концепціях «маркетингу 4.0», «маркетингу 5.0». Також приділено увагу аналізу проблем, з якими можуть зіштовхнутися компанії в процесі реалізації проєктів цифровізації маркетингової діяльності. This article is aimed at studying the current directions of application of digital technologies in agrarian marketing. The purpose of the article is to define current trends in the development of digital technologies in order to evaluate their potential, problems of use, adaptation of opportunities to improve the efficiency of marketing activities of agro-industrial enterprises. The article defines digital trends in the global economy and economy of Ukraine, analyzes the dynamics of the e-advertising market in Ukraine, identifies priority platforms for the development of digital marketing by business entities in the agrarian sector. The main theoretical approaches to substantiating the feasibility of using digital instruments by agricultural enterprises are revealed. The key advantages of using social networks, e-commerce, mobile applications as platforms to improve the efficiency of agribusiness are defined. The main conceptual task in building a marketing strategy of the company is a combination of tactics, operational means, mechanisms for implementing innovative ideas for brand formation, winning leading competitive positions, overcoming development barriers and contradictions in the organization of interaction with market entities. The practice of using digital instruments, such as e-commerce, social networks, search engine optimization of sites (SEO, SMO), mobile applications and others, has proven their high performance and leading role in the rapid processing of market data, building effective communications, reducing costs, mastering new consumer segments. The world’s leading marketers insist on this processes, describing them in modern conception of «marketing 4.0» and «marketing 5.0». Attention is also paid to the analysis of the problems that companies may face in the process of implementing digitalization projects for marketing activities.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://www.business-inform.net/export_pdf/business-inform-2023-2_0-pages-270_277.pdf
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8022
ISSN: ISSN друкованої версії 2222-4459 ISSN онлайнової версії 2311-116X
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Публікація 1 до репозитарію Кобернюк С.О..pdf2,68 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.