Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8062
Назва: Формування системи маркетингового управління конкурентоспроможністю аграрного підприємства
Інші назви: Formation of a system of marketing management of the competitiveness of an agricultural enterprise
Автори: Багорка, Марія Олександрівна
Bahorka, Mariia
Юрченко, Наталія Іванівна
Yurchenko, Nataliia
Ключові слова: система маркетингового управління
marketing management system
маркетинговий менеджмент
marketing management
конкуренція
competition
управління конкурентоспроможністю
competitiveness management
аграрні підприємства
agricultural enterprises
організаційно-економічний механізм
organizational and economic mechanism
Дата публікації: 2023
Видавництво: Міжнародний університет фінансів спільно з факультетом менеджменту та маркетингу Національного технічного університету України «КПІ»
Бібліографічний опис: Багорка М. О. Формування системи маркетингового управління конкурентоспроможністю аграрного підприємства / М. О. Багорка, Н. І. Юрченко // Підприємництво та інновації. – 2023. – № 26. –С. 32-37. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8062
Короткий огляд (реферат): В статті представлено ряд особливостей, притаманних сільськогосподарському виробництву, виділені основні підходи до визначення конкуренції; удосконалено науковий підхід до системи маркетингового управління у сільськогосподарських підприємствах, який передбачає застосування методів організаційно-економічного механізму управління для забезпечення конкурентоспроможності; запропоновано структуру організаційно-економічного механізму для вирішення задач ефективного управління конкурентоспроможністю та представлені ключові модулі маркетингового управління. Запропонована структура організаційно-економічного механізму, яка поєднує в собі функції управління конкурентоспроможністю та превентивного антикризового управління. Особливістю такого поєднання є більший акцент на заходах попередження або адаптації підприємства до факторів внутрішнього та зовнішнього середовища, що загрожують його конкурентним позиціям. The article presents a number of features inherent in agricultural production, highlights the main approaches to determining competition; the scientific approach to the system of marketing management in agricultural enterprises has been improved, which involves the use of methods of the organizational and economic management mechanism to ensure competitiveness; the structure of the organizational and economic mechanism for solving the problems of effective competitiveness management is proposed and the key modules of marketing management are presented. The marketing management system is integrated, that is, it includes (combines) a number of elements at different levels of the management system hierarchy. The system is implemented at different levels of management. By forms of management, we consider the entire complex of ways of implementing organizational and management powers in relation to management objects, activities of subjects of the internal and external environment. By management tools, we consider the entire complex of methods of assessment, development, adoption and testing of management decisions. The flexibility of management forms and tools (aligned with the priorities of the competitiveness policy) ensures rapid adaptation to environmental threats, the implementation of urgent response measures, as well as the implementation of effective control. The proposed structure of the organizational and economic mechanism, which combines the functions of competitiveness management and preventive anti-crisis management. A feature of such a combination is greater emphasis on measures to prevent or adapt the enterprise to the factors of the internal and external environment that threaten its competitive positions. Such measures can include the entire range of managerial influences in production and non-production spheres. The priorities of competitiveness management are to ensure compliance of quantitative and qualitative indicators of production with market expectations, as well as strategic goals of the enterprise from the point of view of maintaining market presence or strengthening competitive positions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.ei-journal.in.ua/index.php/journal/article/view/564
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8062
ISSN: ISSN друкованої версії журналу: 2415-3583 ISSN електронної версії журналу: 2707-6237
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4_Підприємництво та інновації_2023.pdf478,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.