Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8077
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБагорка, Марія Олександрівна-
dc.contributor.authorBahorka, Mariia-
dc.contributor.authorУстік, Т. В.-
dc.contributor.authorUstik, Tetiana-
dc.contributor.authorЮрченко, Наталія Іванівна-
dc.contributor.authorYurchenko, Nataliia-
dc.date.accessioned2023-08-10T08:11:50Z-
dc.date.available2023-08-10T08:11:50Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБагорка, М. О., Устік, Т. В., & Юрченко, Н. І. (2023). Формування маркетингової стратегії та шляхи її імплементації в систему управління аграрних підприємств. Проблеми сучасних трансформацій. Серія: економіка та управління, (7). – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8077uk
dc.identifier.issnISSN (Online): 2786-5738-
dc.identifier.urihttps://reicst.com.ua/pmt/article/view/2023-7-04-10-
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8077-
dc.description.abstractВ статті дослідженні особливості маркетингової стратегії, проведений аналіз факторів зовнішнього і внутрішнього середовища діяльності аграрних підприємств, здійснено обґрунтування необхідності її реалізації та запропоновані шляхи імплементації в систему управління аграрних підприємств. В статті представлені результати PEST і SWOT- аналізу основних факторів зовнішнього і внутрішнього середовища діяльності аграрних підприємств. Отримані результати підтверджують, що для досягнення успішного функціонування аграрних підприємств необхідно в практичній діяльності використовувати оптимальні маркетингові стратегії розвитку, які сприяють завоюванню нових позицій на ринку. За результатами даного дослідження, ми визначили ключові стратегічні напрями маркетингової стратегії, що дозволило сформувати комплексне бачення проблем аграрних підприємств та чітко визначити на-прями їх розвитку на аграрному ринку. Рекомендуємо впровадження в діяльність аграрних підприємств маркетингову стратегію диференціації, яка буде включати диференціацію товарну, цінову, збутову та просування товарів та послуг. Головною умовою імплементації даної стратегії є кращі, а головне відмінні характеристики заходів ніж конкуренти. Сформовані пропозицій з удосконалення напрямів розвитку маркетингової стратегії на основі глибокого проникнення на ринок та кооперування агровиробників. The article examines the peculiarities of the marketing strategy, analyzes the factors of the external and internal environment of agricultural enterprises, substantiates the need for its implementation, and proposes ways of implementing it into the management system of agricultural enterprises. A correctly chosen marketing strategy for the development of the agricultural enterprises activities ensures the development of long-term marketing goals of the company, facilitates the study of the marketing environment, takes into account the elements of marketing strategy analysis and serves as the basis for writing an effective business plan of the enterprises. The article presents the results of PEST and SWOT analysis of the main factors of the external and internal environment of agricultural enterprises. The obtained results confirm that in order to achieve the successful functioning of agrarian enterprises, it is necessary to use optimal marketing development strategies in practical activities, which contribute to winning new positions on the market. The implementation of the strategy involves a clear sequence of actions, the result of which should be changes in the structure of the organization of activities: personnel selection, the range of services offered, their quality, attractiveness, etc. It is marketing services that perform the most difficult task - selling products at an effective price, as this concentrates the final result of all aspects of the company’s activity. According to the results of this research, we identified the key strategic directions of the marketing strategy, which made it possible to form a comprehensive vision of the problems of agrarian enterprises and clearly define the directions of their development in the agrarian market. We recommend the implementation of a marketing strategy of differentiation in the activities of agricultural enterprises, which will include product, price, sales and promotion of goods and services. The main condition for the implementation of this strategy is better, and most importantly, different characteristics of events than competitors.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherНауково-освітній інноваційний центр суспільних трансформацій м. Чернігівuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectmarketing strategyuk
dc.subjectPEST і SWOT- аналізuk
dc.subjectPEST and SWOT analysisuk
dc.subjectфактори середовищаuk
dc.subjectenvironmental factorsuk
dc.subjectаграрні підприємстваuk
dc.subjectagricultural enterprisesuk
dc.subjectуправління маркетингомuk
dc.subjectmarketing managementuk
dc.subjectкомплекс маркетингуuk
dc.subjectmarketing complexuk
dc.subjectстратегія диференціаціїuk
dc.subjectdifferentiation strategyuk
dc.subjectкооперуванняuk
dc.subjectcooperationuk
dc.titleФормування маркетингової стратегії та шляхи її імплементації в систему управління аграрних підприємствuk
dc.title.alternativeFormation of marketing strategy and ways of its implementation in the management system of agricultural enterprisesuk
dc.typeArticleuk
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.54929/2786-5738-2023-7-04-10-
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8_ Проблеми сучасних трансформацій_Bahorka_Ustik_Yurchenko_2023.pdf634,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.