Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8087
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКрючко, Леся Станіславівна-
dc.contributor.authorKriuchko, Lesya-
dc.contributor.authorКравець, Ольга Василівна-
dc.contributor.authorKravets, Olha-
dc.date.accessioned2023-08-11T08:41:07Z-
dc.date.available2023-08-11T08:41:07Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКрючко Л. С. Формування системи управління маркетинговою діяльністю підприємства / Л. С. Крючко, О. В. Кравець // Трансформація економіки України в умовах глобальних викликів: актуальні проблеми, сучасні реалії, стратегії розвитку : монографія / за заг. ред. Л. М. Курбацької. – Дніпро : ГРАНІ, 2022. – С. 128-139. – (до 100-річчя Дніпровського держ. аграр.-екон. ун-ту (1922–2022 рр.)). – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8087uk
dc.identifier.isbnISBN 978-617-7351-80-0-
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8087-
dc.description.abstractВизначено, що управління маркетинговою діяльністю підприємства – це підготовчий процес, виконання та ухвалення рішень управління шляхом стратегій та організації, мотивування, контролю й виконання в системі маркетингової діяльності, брати до уваги її цілісність, що підтримує потрібний режим праці апарату управління та допомагає дійти поставлених цілей організації та всебічного задоволення споживчих потреб. Встановлено, що кожне підприємство зацікавлене в ефективному маркетингу. Для цього необхідно провести маркетинговий аналіз ринкових спроможностей, сегментацію цільових ринків, розробити комплекс маркетингу, запровадити маркетингові заходи. Визначено, що залежно від цільової орієнтації маркетингового контролінгу, стратегічний маркетинговий контролінг направлений на методику і процес здійснення управління та на підприємницький потенціал. Стратегічний контролінг покликаний забезпечити його ефективне та результативне використання, при цьому враховуючи всі показники внутрішнього і зовнішнього середовища та використовуючи складові інструментарію маркетингового стратегічного аналізу. It was determined that the management of the marketing activity of the enterprise is a preparatory process, implementation and adoption of management decisions by means of strategies and organization, motivation, control and implementation in the system of marketing activity, taking into account its integrity, which supports the required work mode of the management apparatus and helps to achieve the set goals organization and comprehensive satisfaction of consumer needs. It has been established that every enterprise is interested in effective marketing. For this, it is necessary to conduct a marketing analysis of market capabilities, segmentation of target markets, develop a marketing complex, and implement marketing measures. It was determined that depending on the target orientation of marketing controlling, strategic marketing controlling is aimed at the management methodology and process and at entrepreneurial potential. Strategic controlling is designed to ensure its effective and efficient use, while taking into account all indicators of the internal and external environment and using the components of the toolkit of marketing strategic analysis.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.subjectMarketing activitiesuk
dc.subjectмаркетинговий менеджментuk
dc.subjectmarketing managementuk
dc.subjectринки збуту товарівuk
dc.subjectproduct sales marketsuk
dc.titleФормування системи управління маркетинговою діяльністю підприємстваuk
dc.title.alternativeFormation of the management system of marketing activity of the enterpriseuk
dc.typeBook chapteruk
Розташовується у зібраннях:Монографії, розділи монографій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Монографія.pdf4 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.