Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8097
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorBahorka, Mariia-
dc.contributor.authorБагорка, Марія Олександрівна-
dc.contributor.authorKvasova, Liudmila-
dc.contributor.authorКвасова, Людмила Сергіївна-
dc.contributor.authorYakubenko, Yuliia-
dc.contributor.authorЯкубенко, Юлія Леонідівна-
dc.date.accessioned2023-08-12T05:19:51Z-
dc.date.available2023-08-12T05:19:51Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationBahorka M. Marketing support of the anti-crisis management of an agricultural enterprise / M. Bahorka, L. Kvasova, Yu. Yakubenko // Economics and Education. Journal. – 2023. – Vol. 8, Nо 1. – Riga : Latvia : «Baltija Publishing». – P. 17-23. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8097uk
dc.identifier.issnISSN (Print): 2500-946X ISSN (Online): 2592-8236-
dc.identifier.urihttp://www.baltijapublishing.lv/index.php/econedu-
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8097-
dc.description.abstractThe purpose of the article is to study the theoretical approaches of anti-crisis management, to generalise the causes of crisis phenomena of agricultural enterprises, to determine the main components of marketing support in the anti-crisis management system to optimise the «producer-market-consumer» chain in order to avoid and overcome the crisis state of the enterprise. The methodological basis of the study was a synthesis of the results of applied research in economics, scientific works of domestic and foreign scientists, which highlighted the basic theories of competitive advantage, competitiveness and marketing management. Results. The article examines theoretical approaches to crisis management, summarises the causes of crisis phenomena in agricultural enterprises, defines the main components of marketing support in the crisis management system to avoid the vulnerability of the enterprise to crisis phenomena and eliminate their consequences. Practical results. The marketing support of an agricultural enterprise in the anti-crisis management system is necessary because without it the enterprise will not be able to function normally and use its resources productively and profitably. Value/originality. It has been established that the purpose of marketing in anti-crisis management is to ensure the process of production and sale of the most demanded goods on the market, which will bring the greatest benefit to the enterprise and ensure profitable activity. It has been proved that the concept of pre-marketing includes the use of special tools even in the condition of stable development and functioning of the enterprise. Метою статті є дослідження теоретичних підходів антикризового управління, узагальнення причин кризових явищ аграрних підприємств, визначення основних складових маркетингового забезпечення в системі антикризового управління для оптимізації «виробник-ринок». -споживач» з метою уникнення та подолання кризового стану підприємства. Методологічною основою дослідження стало узагальнення результатів прикладних досліджень у галузі економіки, наукових праць вітчизняних та зарубіжних учених, у яких висвітлено основні теорії конкурентних переваг, конкурентоспроможності та маркетингового менеджменту. Результати. У статті досліджено теоретичні підходи до антикризового управління, узагальнено причини виникнення кризових явищ у сільськогосподарських підприємствах, визначено основні складові маркетингового забезпечення в системі антикризового управління з метою уникнення вразливості підприємства до кризових явищ та ліквідації їх наслідків. Практичні результати. Маркетинговий супровід сільськогосподарського підприємства в системі антикризового управління є необхідним, оскільки без нього підприємство не зможе нормально функціонувати та продуктивно та прибутково використовувати свої ресурси. Цінність/оригінальність. Встановлено, що метою маркетингу в антикризовому управлінні є забезпечення процесу виробництва та реалізації найбільш затребуваних на ринку товарів, які принесуть найбільшу користь підприємству та забезпечать прибуткову діяльність. Доведено, що поняття премаркетингу включає використання спеціальних інструментів навіть за умови стабільного розвитку та функціонування підприємства.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherFounder: ISMA University Publisher: Publishing House “Baltija Publishing”uk
dc.subjectanti-crisis managementuk
dc.subjectантикризове управлінняuk
dc.subjectagricultural enterprisesuk
dc.subjectсільськогосподарські підприємстваuk
dc.subjectanti-crisis marketinguk
dc.subjectантикризовий маркетингuk
dc.subjectmarketing measuresuk
dc.subjectмаркетингові заходиuk
dc.subjectmarketing informationuk
dc.subjectмаркетингова інформаціяuk
dc.subjectanti-crisis programmeuk
dc.subjectантикризова програмаuk
dc.subjectmarketing strategyuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.titleMarketing support of the anti-crisis management of an agricultural enterpriseuk
dc.title.alternativeМаркетингове забезпечення антикризового управління сільськогосподарським підприємствомuk
dc.typeArticleuk
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.30525/2500-946X/2023-1-2-
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття Багорка, Квасова, Якубенко.pdf612,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.