Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8181
Назва: Розвиток інтеграційних процесів у системі безперервної аграрної освіти і кадрового забезпечення сільськогосподарського виробництва
Інші назви: Rozvytok intehratsiinykh protsesiv u systemi bezperervnoi ahrarnoi osvity i kadrovoho zabezpechennia silskohospodarskoho vyrobnytstva
Автори: Кобець, Анатолій Степанович
Kobec, A. S.
Kobets, A. S.
Kobets, A.
Kobets, Anatoly Stepanovich
Kobets, Anatoly S.
Сobets’, Anatoliy S.
Пугач, Андрій Миколайович
Puhach, Andrii
Pugach, A. N.
Pugach, Andrii N.
Puhach, A. M.
Pugach, A. M.
Удовицький, В.  О.
Udovytskyi, V.  O.
Ключові слова: вища освіта
vyshcha osvita
розвиток інтеграційних процесів
rozvytok intehratsiinykh protsesiv
аграрна освіта
ahrarna osvita
реформування вищої аграрної освіти в Україні
reformuvannia vyshchoi ahrarnoi osvity v Ukraini
Дата публікації: 2021
Видавництво: Дніпровський ДАЕУ
Бібліографічний опис: Кобець А.  С. Розвиток інтеграційних процесів у системі безперервної аграрної освіти і кадрового забезпечення сільськогосподарського виробництва / А.  С. Кобець, А.  М. Пугач, В.  О. Удовицький // Розвиток Придніпровського регіону : агроекологічний аспект : монографія / за заг. ред. проф. А. С. Кобця ; відп. ред. проф. Д.  М. Онопрієнко та ін. / Дніпровський ДАЕУ. – Дніпро : Ліра, 2021. – С. 769-778. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8181.
Короткий огляд (реферат): Реформування вищої аграрної освіти в Україні є складовою процесу адаптації національної освітньої системи до змін, що відбуваються за останні двадцять п’ять років у нашій державі та у європейських країнах і пов’язані з визнанням пріоритетності знань як рушія суспільного добробуту та прогресу. Отже, забезпечення рівного доступу не просто до освіти, а саме до якісної освіти, є ключовим для розвитку не тільки освітньої галузі, а й для всього суспільства. Тільки за таких умов освіта зможе стабільно виконувати своє суспільне покликання – виводити молоду людину на життєву дорогу, готувати її до входження у гуманітарний контекст світової цивілізації. Освіта у демократичному суспільстві має зробити вільного громадянина не лише носієм пізнавальних здобутків попередніх поколінь, а й активним, самодостатнім учасником суспільного розвитку. Reformuvannia vyshchoi ahrarnoi osvity v Ukraini ye skladovoiu protsesu adaptatsii natsionalnoi osvitnoi systemy do zmin, shcho vidbuvaiutsia za ostanni dvadtsiat piat rokiv u nashii derzhavi ta u yevropeiskykh krainakh i poviazani z vyznanniam priorytetnosti znan yak rushiia suspilnoho dobrobutu ta prohresu. Otzhe, zabezpechennia rivnoho dostupu ne prosto do osvity, a same do yakisnoi osvity, ye kliuchovym dlia rozvytku ne tilky osvitnoi haluzi, a y dlia vsoho suspilstva. Tilky za takykh umov osvita zmozhe stabilno vykonuvaty svoie suspilne poklykannia – vyvodyty molodu liudynu na zhyttievu dorohu, hotuvaty yii do vkhodzhennia u humanitarnyi kontekst svitovoi tsyvilizatsii. Osvita u demokratychnomu suspilstvi maie zrobyty vilnoho hromadianyna ne lyshe nosiiem piznavalnykh zdobutkiv poperednikh pokolin, a y aktyvnym, samodostatnim uchasnykom suspilnoho rozvytku.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8181
ISBN: 978-966-981-552-1
Розташовується у зібраннях:Монографії, розділи монографій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Монографія_РОЗВИТОК ПРИДНІПРОВСЬКОГО РЕГІОНУ_2021 (4)-769-778.pdf222,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.