Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8278
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Minkovska, Alyona | - |
dc.contributor.author | Міньковська, Альона Вікторівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-08-29T13:48:22Z | - |
dc.date.available | 2023-08-29T13:48:22Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Minkovska A. Digital technologies: opportunities, tools, advantages, ensuring implementation of planned results / A. Minkovska // Digital educational environment in institutions of higher education [monograph] / N. Bondarchuk, N. Dubrova, O. Bovkunova and others. – Dnipro : Monolit, 2022. – P. 122-150. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8278 | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8278 | - |
dc.description.abstract | Information systems have entered all spheres of life. The development of digital technologies opens up a huge range of opportunities. Progress in all fields of science and industry proceeds at a tremendous speed, never ceasing to amaze and fascinate. The selection of digital technologies for creating educational tasks depends on the educational goals. The process of educational interaction using digital technologies becomes more flexible, accessible and personalized, which meets the challenges of modern society – education for self-realization in life and one’s own career. Their active implementation in education is an important factor in the modernization of the education system and meets the requirements of reforming the education system. Інформаційні системи увійшли в усі сфери життя. Розвиток цифрових технологій відкриває величезні можливості. Прогрес у всих галузях науки і промисловості розвивається з величезною швидкістю, ніколи не перестаючи дивувати і захоплювати. Вибір цифрових технологій для створення навчальних завдань залежить від навчальних цілей. Процес навчальної взаємодії з використанням цифрові технології стають більш гнучкими, доступними та персоналізованими, що відповідає викликам сучасного суспільства – освіта для самореалізації в житті і власну кар'єру. Важливим є їх активне впровадження в освіту, є чинником модернізації системи освіти та відповідає вимогам реформування системи освіти. | uk |
dc.language.iso | en | uk |
dc.publisher | Дніпровський державний аграрно-економічний університет | uk |
dc.subject | information systems | uk |
dc.subject | інформаційні системи | uk |
dc.subject | digital technologies in education | uk |
dc.subject | цифрові технології в освіті | uk |
dc.subject | digital transformation of education | uk |
dc.subject | цифрова трансформація освіти | uk |
dc.subject | digital competences | uk |
dc.subject | цифрові компетентності | uk |
dc.subject | digital tools | uk |
dc.subject | цифрові інструменти | uk |
dc.title | Digital technologies: opportunities, tools, advantages, ensuring implementation of planned results | uk |
dc.title.alternative | Цифрові технології: можливості, інструменти, переваги, забезпечення реалізації запланованих результатів | uk |
dc.type | Book chapter | uk |
Розташовується у зібраннях: | Монографії, розділи монографій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
3.pdf | 232,89 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.